۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۶۳۷۴۵۱
امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر:

معامله قرن حاصل همدستی‌ حکام خودفروخته با رژیم صهیونیستی و آمریکا است

معامله قرن حاصل همدستی‌ حکام خودفروخته با رژیم صهیونیستی و آمریکا است
امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر گفت: معامله قرن حاصل همدستی حکام کشورهای خودفروخته منطقه با رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار است.

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ سید حسن حسینی در مراسم ایام فاطمیه و شهادت بی‌بی‌ دوعالم حضرت فاطمه زهرا(ع) بر الگوپذیری از این بانوی بزرگ اسلام تاکید کرد و اظهار داشت: برای رسیدن به سعادت پیروی از راه و مسیر ائمه اطهار(ع) باید مورد توجه ویژه مسلمانان قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه آمریکا از راه‌های مختلف برای ضربه زدن به دین اسلام وارد می‌شود گفت: ایجاد تفرقه بین مسلمانان از برنامه‌های مهم دشمنان از جمله آمریکا است که در برخی کشورهای منطقه اهداف خود را دنبال می‌کند.

امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر بصیرت‌افزایی و افزایش آگاهی مسلمانان و شناخت دشمنان را یک ضرورت دانست و با اشاره به نقشه ننگین معامله قرن بیان کرد: نقشه ننگین معامله قرن از ترفندها و برنامه‌های آمریکایی- صهیونیستی است که مسلمانان باید در برابر این ترفند ایستادگی کنند.

شیخ حسینی نقشه ننگین معامله قرن را حاصل همدستی حکام خودفروخته کشورهای عربی با رژیم اشغالگر قدس و آمریکای جنایتکار دانست و خاطرنشان کرد: حاکمان سست‌ ایمان و حامیان این طرح ذلت‌بار بدانند به حول و قوه الهی این معامله دستاوردی جز شکست و روسیاهی برای عاملان و حامیان آن نخواهد داشت.

وی با محکوم کردم تعیین قدس شریف به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی گفت: معامله ننگین قرن و به رسمیت شناختن قدس به‌عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی از سوی جامعه اهل سنت بوشهر به‌شدت محکوم است.

امام‌ جمعه اهل سنت جزیره شیف بوشهر تاکید کرد: کشورهای اسلامی باید در مقابل این نقشه موضع و راه مقاومت و ایستادگی را در برابر این جهانخواران در پیش بگیرند./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات