۱۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۷۴۹۹
سرپرست حوزه علمیه لرستان:

بازدیدهای دوره ای، فرصتی برای رفع ضعف ها در مدارس علمیه است

بازدیدهای دوره ای، فرصتی برای رفع ضعف ها در مدارس علمیه است
سرپرست حوزه علمیه لرستان با اشاره به انجام بازدیدهای دوره ای از مدارس علمیه، گفت: این بازدیدها فرصتی را فراهم می آورد تا نقطه ضعف ها برطرف و نقاط قوت تقویت شود.

حجت الاسلام سیدمحمد باقر موسوی، سرپرست حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: همراه با معاونان حوزه همواره بازدیدهای دوره ای از مدارس علمیه با فواصل زمانی مشخص انجام می شود.

وی افزود: در این بازدیدها برنامه های تهذیبی، آموزشی و پژوهشی بررسی می شود و تلاش می شود نقاط ضعف برطرف و نقاط قوت نیز تقویت شود.

حجت الاسلام موسوی بیان کرد: هدف از انجام این بازدیدها تقویت اجرای برنامه های پژوهشی، تهذیبی و آموزشی بوده و با این اقدام جلوی رواج ضعف ها گرفته می شود.

وی خاطرنشان کرد: در بازدیدهای دوره ای از مدارس چالش های پیش روی حوزه و طلاب بررسی می شود و راهکارهای مبارزه با این چالش ها ارائه خواهد شد.

سرپرست حوزه علمیه لرستان اظهار داشت: هدف از اجرای برنامه های مختلف تهذیبی، اخلاقی، آموزشی و پژوهشی تربیت و پرورش طلبه توانمند و با استعداد است.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: پرورش طلبه انقلابی، مهذب و کارآمد رسالت خطیر حوزه علمیه بوده و این مهم با استفاده از ظرفیت اساتید حوزه و اجرای برنامه های مختلف صورت می گیرد./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات