۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۶۳۷۹۷۷
آیت الله کعبی:

معامله قرن، دزدی قرن است| ترامپ به دنبال سرقت فلسطین است

معامله قرن، دزدی قرن است| ترامپ به دنبال سرقت فلسطین است
نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به همراهی عده‌ای از حکام عربی با ترامپ، گفت: به جای معامله قرن بهتر است دزدی، جنایت و خیانت قرن بگوییم.
آیت الله عباس کعبی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به اینکه قرن حاضر به پیش و پس از انقلاب اسلامی تقسیم بندی می‌شود، اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی، دوره گسترش شهرک‌های یهودنشین، تشتت جهان اسلام و سر دادن شعار از نیل تا فرات رژیم صهیونیستی است، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی آهنگ عزم آزادی فلسطین با رویکرد اسلامی نواخته شد.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی بیداری ملت فلسطین و اسلامی و آزادی خواهان برای مقابله با رژیم صهیونیستی آغاز شد، افزود: رژیم صهیونیستی در ۴۱ سال عمر انقلاب اسلامی از هر زمانی ضعیف‌تر شده و مقاومت منطقه قویتر شده است و عزم و اراده فلسطینی‌های داخلی و خارجی برای آزادی قدس روز به روز گسترش پیدا می‌کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه با آزادی سرزمین‌های اشغالی و پایتختی قدس، کشور فلسطین شکل خواهد گرفت، ادامه داد: مقاومت ادامه خواهد داشت و دهه پنجم و ششم انقلاب اسلامی دهه‌های آزادی فلسطین خواهند بود؛ ناگفته نماند که ترامپ از روی ضعف و خواری اراده خبیثانه خود برای سرقت فلسطین طرح معامله قرن را نمایان ساخت.  

آیت الله کعبی با اشاره به همراهی عده‌ای دست نشانده از حکام کشور‌های عربی با ترامپ، گفت: به جای معامله قرن بهتر است دزدی، جنایت و خیانت قرن بگوییم و خواب‌های آشفته ترامپ برای ملت فلسطین با چنین طرحی تعبیر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: فلسطین با عزم و اراده ملت اسلام و مقاومت اسلامی و فلسطینی‌ها با درس پذیری از مکتب شهید سردار سلیمانی، آزاد خواهد شد./۹۴۵۶/ت310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات