۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۶۳۸۲۳۹
با حکم رییس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه؛

امام جمعه جدید بخش مانه در خراسان شمالی منصوب شد

امام جمعه جدید بخش مانه در خراسان شمالی منصوب شد
رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با صدور حکمی حجت‌الاسلام محمدحسن رحمانی را به‌عنوان امام جمعه جدید شهرپیش قلعه در شهرستان مانه وسملقان خراسان شمالی منصوب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  با صدور حکمی از سوی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین حاج علی‌اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‌الاسلام محمدحسن رحمانی به‌عنوان امام جمعه جدید شهرپیش قلعه در شهرستان مانه و سملقان خراسان شمالی منصوب شد.

حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی،  اظهار کرد: حجت‌الاسلام محمدحسن رحمانی به‌عنوان امام‌جمعه جدید شهرپیش قلعه در شهرستان مانه وسملقان خراسان شمالی منصوب شد.

وی گفت: آیین معرفی امام‌جمعه جدید پیش قلعه، جمعه این هفته در مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

در حکم امام جمعه جدید بخش مانه آمده است: ضمن قدردانی از مجاهدت‌های جناب حجت‌الاسلام آقای محمدمهدی محزون در دوره تصدی، از طرف رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌ امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) حجت‌الاسلام محمدحسن رحمانی به‌عنوان امام جمعه بخش  مانه شهر پیش قلعه  خراسان شمالی منصوب شد.

در ادامه این حکم اظهار امیدواری شده است که حجت‌الاسلام رحمانی ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، مردم را نسبت به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام عزیز و انقلاب خون‌بار ملت شریف ایران دارند، آشنا ساخته و ضمن دعوت به وحدت و همبستگی، آن‌ها را از تفرقه و اختلاف بر حذر دارد.

این حکم می‌افزاید: امید است روحانیان معظم، اهالی محترم و ارگان‌ها و نهادهای انقلابی فرصت را مغتنم دانسته و همکاری لازم را در انجام هر چه باشکوه‌تر نماز جمعه در محل داشته باشند./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات