۱۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
کد خبر: ۶۳۸۳۲۴
امام جمعه بروجرد:

دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان بازگو شود

دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان بازگو شود
امام جمعه بروجرد بر ضرورت بازگو کردن دستاوردهای انقلاب بین نسل جوان تأکید کرد و گفت: از ایام دهه فجر در این زمینه باید به خوبی بهره مند شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد، ظهر امروز در مراسم افتتاح پاسگاه محیط بانی بیشه دالان بروجرد، با تبریک دهه مبارک فجر، گفت: انقلاب اسلامی دستاوردهای فراوانی برای ما به همراه داشت.

وی امنیت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی را مرهون خون شهدا و دستاورد انقلاب خواند و افزود: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد رشد علمی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی هستیم.

امام جمعه بروجرد با اشاره به ایثار و جانفشانی ملت ایران اسلامی در دوران جنگ تحمیلی یادآور شد: رزمندگان ما با تکیه بر روحیه جهادی و انقلابی خویش و با دست خالی در برابر دشمن پیروز شدند.

وی تصریح کرد: امروز نیز در جنگ اقتصادی که از سوی دشمن راه اندازی شده است، با تکیه بر ظرفیت های درونی، تحقق اقتصاد مقاومتی و روحیه جهادی و انقلابی باید به فکر رفع مشکلات اقتصادی بود.  

حجت الاسلام حسینی تبعیت از ولایت را رمز موفقیت و اقتدار ایران اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: در سایه اطاعت از رهبری فشارها از بین رفته و امروز ابرقدرت های جهان منفعل شده است.

وی بیان کرد: با تبیین و ترویج ارزش های انقلاب به ویژه بین نسل جوان باید در مقابله با توطئه های دشمن نقش آفرینی کرد./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۱
موافقم
0
0