۱۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
کد خبر: ۶۳۸۴۲۶

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان خوزستان

برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان خوزستان
حجت الاسلام عرب از برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب در بیش از ۸۰ مدرسه آموزش و پرورش استان خوزستان خبر داد.
حجت الاسلام محمد عرب، مدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، از برپایی نمایشگاه مدرسه انقلاب خبر داد و گفت: محوری‌ترین برنامه‌های اتحادیه در دهه برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در مدارس استان است.

مدیر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان خوزستان با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اظهار داشت: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان به عنوان پرچمدار بیانات رهبری تاکید ویژه‌ای بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای دانش آموزان دارد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه قالب و محتوای مدرسه انقلاب براساس بیانیه گام دوم انقلاب پیاده سازی شده است، افزود: تقویت روحیه انقلابی و تشکیل جامعه آرمانی دانش آموزی از جمله اهداف برپایی نمایشگاه است و امیدواریم با برگزاری نمایشگاه نشاط و امید در میان دانش آموزان تزریق شود.

حجت الاسلام عرب در رابطه با زمان و مکان برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب بیان داشت: نمایشگاه مدرسه انقلاب از ۱۲ بهمن تا ۲۲ بهمن در بیش از ۸۰ مدرسه استان برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به چهلم شهید سردار سلیمانی عنوان داشت: همانطور که رهبری بیان داشت شهید سردار سلیمانی ثابت کرد که انقلاب اسلامی زنده است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات