۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۲
کد خبر: ۶۳۸۵۹۲
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان:

مردم نسبت به جنگ روانی دشمن علیه انقلاب بی اعتنا هستند

مردم نسبت به جنگ روانی دشمن علیه انقلاب بی اعتنا هستند
احمدی با بیان اینکه در طول ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی مردم همواره در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاضر شدند، گفت: جنگ روانی دشمن اثری در حضور مردم نداشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، محمدعلی احمدی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان، ظهر امروز در نشست خبری ستاد برگزاری راهپیمایی یوم الله 22 بهمن با اشاره به استقبال همیشگی مردم از راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه، گفت: در این روز مردم علیرغم همه مشکلات، فارغ از جناح بندی‌ها و گرایش‌ها و علایق و سلایق و حتی دین و مذهب در راهپیمایی شرکت می‌کنند و این موضوعی است که در ۴۰ سال اخیر تجربه شده است.

وی با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی و یأس در جامعه، اظهار کرد: ۲۲ بهمن ماه نشان دهنده جوان بودن انقلاب اسلامی است و علیرغم عملیات روانی دشمن و تلاش دشمن در بزرگ جلوه دادن مشکلات کشور شاهد هستیم مردم بی اعتنا به دشمنان در این راهپیمایی حضور پیدا می‌کنند.

احمدی خاطرنشان کرد: ۲۲ بهمن امسال روز نشان دادن عزم و اراده مردم برای انتقام سخت از دشمنان به خاطر به شهادت رساندن حاج قاسم سلیمانی و حمایت مردم به ویژه جوانان مؤمن انقلابی از انقلاب اسلامی است و مردم در راهپیمایی امسال اثبات خواهند کرد راه نجات کشور قوی ‌شدن با تکیه بر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های داخلی است و مردم ۲۲ بهمن امسال برای حضور در پای صندوق‌های رأی در اسفند ماه آماده خواهند شد و موجبات ناامیدی دشمنان را فراهم خواهند آورد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان با بیان اینکه امسال ۲۲ بهمن مصادف با چهلمین روز شهادت حاج قاسم سلیمانی و ولادت با سعادت حضرت زهرا(س) است، تصریح کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن یوم الله تشییع سردار سلیمانی و یوم الله حمله به پایگاه نظامی آمریکا در عین الأسد را گرامی خواهیم داشت و در برنامه ریزی‌های امسال توجه به جوانان و مجموعه‌های مردمی فعال در سراسر استان اصفهان از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال است.

وی از ۴۱ خیمه انقلاب در سطح شهر خبر داد و افزود: نمایشگاهی در محل دائمی نمایشگاه‌های اصفهان با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد، شب ۲۲ بهمن علاوه بر فعال شدن خیمه‌های انقلاب، تکبیر سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد و تکایا و خانه‌ها سرداده می‌شود و همچنین در نقاط مختلف استان و شهر اصفهان شاهد نورافشانی خواهیم بود.

احمدی با بیان اینکه حماسه حضور، عظمت ملت و تکریم سردار دلها شعار یوم الله ۲۲ بهمن امسال است، تصریح کرد: راهپیمایی در شهرها و شهرستان های استان برگزار خواهد شد و اصل بر برگزاری و طرح ریزی و اجرای راهپیمایی توسط خود مردم است. هنرمندان بسیجی و هنرمندانی که تربیت شده مساجد استان هستند برنامه‌های خاص هنری را در این روز در راهپیمایی اجرا خواهند کرد.

وی از برپایی غرفه پهلوانان نمی‌میرند در مقابل مسجد شیخ لطف‌الله خبر داد و اظهار کرد: ۷۰۰ نفر طلابی که فعالیت های فرهنگی و تبلیغی انجام می‌دهند، در مدارس مختلف حاضر و مسابقات مختلف فرهنگی و انقلابی را انجام دادند و فرم‌های مسابقه و دریافت جایزه‌ها در این غرفه صورت خواهد گرفت./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات