۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
کد خبر: ۶۳۸۸۱۲
سردار توکلی:

معامله قرن هرگز تحقق پیدا نمی کند

معامله قرن هرگز تحقق پیدا نمی کند
جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان معامله قرن را بزرگ ترین معامله ننگین جهان خواند و گفت: به برکت مجاهدت های شهید سلیمانی معامله قرن تحقق نمی یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حبیب‌الله توکلی، جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، بعد از ظهر امروز در همایش و یادواره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی که در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد، با تبریک ایام الله دهه فجر گفت: 41 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمن در این سال ها توطئه های مختلفی برای ضربه زدن به انقلاب به کار برده است.

وی افزود: با وجود دسیسه های مختلف دشمن، انقلاب اسلامی در این سال ها همواره مستحکم و مقتدرتر به سمت آرمان‌ها و اهداف اصلی خود حرکت می‌کند.

توکلی به نقش مردم در پیروزی انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: همین مردم امروز نیز در تداوم راه انقلاب نقش آفرین هستند.

وی با بیان اینکه در طول عمر چهل و یک سالی که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد، ما پنجه در پنجه و رخ در رخ با نظام سلطه و استکبار جهانی در حال نبرد هستیم، افزود: این نبرد، همان نبردی است که از حرکت امام(ره) از فرانسه به ایران اسلامی آغاز شد.

جانشین فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان اظهار داشت: حضور مردم در این سال ها در صحنه های انقلاب توطئه های استکبار را نقش برآب کرده است و حضور امروز ملت در صحنه راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی خار چشم دشمنان خواهد بود.

پیام حضور مردم در مراسم تشییع سردار سلیمانی ادامه داشتن راه شهدای مقاومت است

توکلی در ادامه به حضور پرشور ملت ایران در مراسم تشییع سردار سلیمانی اشاره کرد و گفت: پیام این حضور ادامه داشتن راه شهدای مقاومت بود.

وی با تأکید بر اینکه راه شهدای مقاومت به‌ عنوان درس و الگو پیش ‌روی ما است، تصریح کرد: این راه ادامه خواهد داشت و هرگز از انتقام خون حاج قاسم سلیمانی نخواهیم گذشت.

توکلی یادآور شد: سردار سلیمانی در سایه انسجام و وحدتی که بین گروه‌های انقلابی در جبهه مقاومت ایجاد کرده بود، خواب را از چشمان صهیونیست‌های اسراییلی و آمریکایی‌های خبیث گرفته بود.

وی افزود: امروز نیز به برکت تلاش و مجاهدت ‌های شهید سلیمانی بزرگترین معامله ننگین جهان (معامله قرن) به‌هیچ وجه تحقق پیدا نمی‌کند./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات