۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۵
کد خبر: ۶۳۸۸۵۰
حجت الاسلام صفی الدین:

خون حاج قاسم سلیمانی سبب خروج آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف خواهد شد

خون حاج قاسم سلیمانی سبب خروج آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف خواهد شد
رییس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان با بیان اینکه خون حاج قاسم سلیمانی سبب خروج آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف خواهد شد، گفت: این شهید والامقام جهان را با انقلاب آشنا کرد.

به گزارش خبرنگار بین الملل خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم صفی الدین رییس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان امشب در همایش «اخراج آمریکا، مقدمه نابودی اسرائیل» که به مناسبت نخستین سالگرد تأسیس جبهه جهانی شباب المقاومه و اربعین شهیدان والامقام حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس در مصلی قدس قم برگزار شد، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی بزرگترین و باشکوهترین دولت اسلامی را با مبانی و تفکر مبتنی بر اسلام ناب محمدی و با رهبری فردی فقیه، حکیم، عارف و خداشناس به نام امام خمینی(ره) تشکیل داد.

وی با بیان اینکه ملت بصیر ایران با همه وجود امام خمینی(ره) را یاری کرد، ادامه داد: انقلاب اسلامی آموزه های راستین دین مبین اسلام را در میان مسلمانان زنده کرد و درها و مسیرها را برای نجات ملت های مستضعف و مظلوم گشود.

حجت الاسلام والمسلمین صفی الدین اظهار داشت: ملت ایران همه محاصره ها و تجاوزات را تحمل کرده و هیچگاه عقب نشینی نکرد و همواره در مسیر حق ثابت قدم ماند و به پیروزی های پی در پی رسید و پرچم حق را بالا برد.

رییس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی می تواند برای امت اسلام معجزه ساز باشد، ابراز داشت: جمهوری اسلامی برای قیام در راه خدا حرکت می کند و راه های پیروزی را در مقابل جبهه مقاومت می گشاید و یموجب می شود حرکت دشمنان خنثی گردد.

وی خاطرنشان کرد: این جمهوری دینی در همه عرصه های علمی، دینی، سیاسی، اجتماعی و فرهنگی به پیروزی رسیده است و این نتیجه نصرت الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین صفی الدین بیان کرد: کسی که از خداوند و رسول خدا و اهل بیت(ع) پیروی کند شکست نخواهد خورد؛ امروز ملت ایران به رهبری امام خامنه ای بارقه های امید را در دل مظلومان زنده می کنند، مظلومانی که از ستم های استکبار رنج می برند.

رییس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان با بیان اینکه انقلاب اسلامی تا زمانی که پرچم را به دست امام زمان(عج) برساند متوقف نخواهد شد، گفت: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی تحقق مسیر مقاومت است که از سوی امام خمینی(ره) تأسیس و حمایت شد و این مسیر در منطقه قوی تر و گسترده تر و با نفوذ تر می شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی جهان را با انقلاب آشنا کرد، یادآور شد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید ابومهدی المهندس بازوی توانمند اسلام بودند و بسیاری از توطئه ها را خنثی کرده و بسیاری از مسائل مختلف را مدیریت کردند.

حجت الاسلام والمسلمین صفی الدین با تأکید بر اینکه خون حاج قاسم سلیمانی سبب خروج آمریکا از منطقه و آزادی قدس شریف خواهد شد، مطرح کرد: حاج قاسم سلیمانی یک فرمانده عادی نبود، بلکه از اخلاق، عطوفت، شجاعت و محبت بسیاری برخوردار بود و برای همین خداوند او را برگزید و شهادت را نصیبش کرد؛ او به وجود آورنده پیروزی های بزرگی در منطقه بود و خون او دشمنان را شکست داده و از منطقه خارج خواهد کرد؛ به برکت این خون پاک قدس از چنگال صهیونیست رهایی می یابد.

وی با اشاره به اینکه یقینی که شهید سلیمانی در مسیر خود برای شکست داعش داشت او را به سوی پیروزی هدایت کرد، اظهار کرد: سردار سلیمانی یقین داشت که قدس شریف آزاد خواهد شد و اسرائیل با مقاومت محو خواهد شد؛ این آرزو در این زمان با مقاومت و جوانان مقاومت و در سایه تدابیر رهبر معظم انقلاب محقق خواهد شد.

رییس مجلس تنفیذی حزب الله لبنان در پایان با بیان اینکه ما تا آزادی قدس شریف از پای نخواهیم نشست، تصریح کرد: ای جوانان جبهه مقاومت باید بدانید که شما نه تنها بهترین جوانان امت اسلام، بلکه بهترین جوانان همه جهان هستید، زیرا به نعمت بهترین و شریف ترین رهبر در جهان نائل شده اید؛ امروز بسیاری از جوانان دنیا غرق در شهوت رانی هستند، اما شما به دنبال احیای مبانی دین هستید و این سرمایه بسیار بزرگی است./841/

گزیده های از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 3
حسین ثالث موید
ارسال نظرات