۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۴
کد خبر: ۶۳۸۸۸۴

«دختران آفتاب» به چاپ سی‌ودوم رسید

«دختران آفتاب» به چاپ سی‌ودوم رسید
چاپ سی‌ودوم کتاب «دختران آفتاب» همراه با مجموعه‌شعر جدید «حرف آبی آخر» سروده حسین تولایی به همت انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، مجموعه‌شعر «حرف آبی آخر» سروده حسین تولایی به‌تازگی برای مخاطبان نوجوان، توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شده است.

این‌کتاب با ۴۰ صفحه، شمارگان ۵۰۰ نسخه و قیمت ۱۶ هزار تومان منتشر شده است.

اما انتشارات سروش، به‌تازگی چاپ سی‌ودوم کتاب «دختران آفتاب» را هم راهی بازار نشر کرده است. این‌کتاب نوشته امیرحسین بانکی، بهزاد دانشگر و محمدرضا رضایتمند و دربرگیرنده تحقیقی روان‌شناختی و جامعه‌شناختی، فرهنگی و دینی درباره زنان است که در قالب داستان ارائه شده است.

چاپ سی‌ویکم این‌کتاب، مهرماه سال گذشته به بازار عرضه شد و حالا نسخه‌های چاپ سی‌ودومش وارد کتابفروشی‌ها شده‌اند.

به تعبیر نویسندگان اثر، «دختران آفتاب» خواسته زن، منزلت، شخصیت و هویت او را بشناساند؛ به خودش، به مَردَش، به جامعه‌اش، و به تاریخ گذشته و سرنوشت آینده‌اش؛‌ همان‌گونه که هست و همان‌گونه که باید باشد. و همین گونه است که او را از طفیلی مردبودن می‌رهاند و نشان می‌دهد که در عین زن‌بودن هیچ از مراتب و کمالات انسانی کم ندارد. هدف از نوشتن کتاب «دختران آفتاب» توسط سه نویسنده که زاویه‌دیدهای مختلف و متفاوتی دارند، رسیدن مخاطب به دامان پرمهرومحبت مادری به نام حضرت فاطمه زهرا (س) است که سرچشمه همه نیکی‌هاست.

چاپ سی‌ودوم این‌کتاب هم با ۵۳۲ صفحه، شمارگان ۴ هزار نسخه و قیمت ۴۸ هزار تومان عرضه شده است. /۹۹۸/د ۱۰۱/ش
میثم صدیقیان
ارسال نظرات