۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۶۳۹۰۳۵

تولید آثار موبایلی با محوریت انقلاب اسلامی

تولید آثار موبایلی با محوریت انقلاب اسلامی
به مناسبت دهه فجر جشنواره موبایلی «پنجاه وهفت» به همت حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان برگزار می شود.

به گزارش سرویس فرهنگی اجتماعی خبرگزاری رسا، به همت حوزه هنری استان سیستان و بلوچستان، جشنواره موبایلی 57 برگزار خواهد شد.

تولید آثار موبایلی با محوریت انقلاب اسلامی در استان محور این جشنواره است که در قالب عکس، فیلم مستند، فیلم داستانی و فیلم خاطره گویی برگزار می گردد.

گام اول این مسابقه، با محوریت موضوعاتی چون وقایع بهمن 57 در استان، پیروزی انقلاب اسلامی در استان، نقش دانش آموزان دیروز در مبارزات و پیروزی انقلاب، راهپیمایی و تظاهرات مردم، نقش بانوان استان در انقلاب، اسطوره های شهر من، مبارزات و درگیری های خیابانی و گام دوم نیز با موضوعات حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت، نقش دانش آموزان در تداوم انقلاب و تزئینات محیطی در ایام دهه فجر برگزار می‌شود.

 

تولید آثار موبایلی با محوریت انقلاب اسلامی

 

جوایز نفرات برتر به ترتیب 500 هزار تومان به همراه تندیس و لوح تقدیر، 400 هزار تومان به همراه لوح تقدیر و نفر سوم نیز 300 هزار تومان و یک لوح تقدیر می‌باشد.

لازم به ذکر است که آثار ارسالی نباید بیشتر از 5 دقیقه باشد و هرشخص تا سقف 3 اثر مجاز به ارسال می‌باشد.

آخرین مهلت ارسال آثار تا 30 بهمن ماه سالجاری ست و علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر به کانال اطلاع رسانی جشنواره به آدرس @CHANEL_57 در تمامی پیام رسانها مراجعه و یا با شماره 09908143754 تماس حاصل نمایید. /882/ 303/

ارسال نظرات