۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۶۳۹۳۷۲
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

دشمن در فضای مجازی به دنبال بمباران فکر و اندیشه جوانان است

دشمن در فضای مجازی به دنبال بمباران فکر و اندیشه جوانان است
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان در فضای مجازی به دنبال بمباران فکر، اندیشه و مغز جوانان هستند بنابراین باید سطح آگاهی جوانان خود را بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در همایش فعالان فضای مجازی خراسان جنوبی اظهار داشت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در راه آرمان‌های اسلام است.

وی گفت: انسان‌ها موجودات فرهنگی هستند و اگر بتوانیم این فرهنگ را سالم سازی کنیم دشمن را در هر جایی می‌توان زمین گیر کرد و مهم ترین مساله نیز سالم سازی نقطه اصلی جامعه و آرمان انقلاب اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جوسازی‌های دشمنان برای نرسیدن حرف انقلاب و اسلام به سایر جوامع است و مسؤولان باید فضای مجازی را از دشمن بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه استعدادهای بسیاری در کشور نهفته است و باید به جوانان با استعداد بها داده شود، تصریح کرد: انسان‌ها مسافر و نیازمند زاد و توشه مادی و معنوی هستند و باید تمام ابزار همراهش باشد.

وی ادامه داد: یکی از نیازهای اصلی انسان نیز خوراک سالم فکری و روحی است و اگر خوراک فکری و روحی انسان سالم سازی شود می‌توان فرهنگ ناب را به صحنه آورد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: مسؤولان باید مشکلات جامعه را حل کنند تا فقر مانع از سیر فرهنگی نشود چرا که بیش از آنچه فقر مالی برای انسان سختی ایجاد کند این بیماری و رنج بر انسان غالب می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: دشمنان در فضای مجازی به دنبال بمباران فکر، اندیشه و مغز جوانان هستند بنابراین باید سطح آگاهی جوانان خود را بالا ببریم و فضای مجازی حقیقی را کنترل کنیم.

وی افزود: در مدیریت فضای مجازی کشور کوتاهی‌هایی صورت گرفته اما جوانان نباید دلسرد شوند و باید امور مدیریتی فضای مجازی به دست مردم سپرده شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات