۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۶۳۹۴۲۸
از سوی نماینده ولی فقیه در مازندران؛

مجلس بزرگداشت آیت الله طبرسی در ساری برگزار شد

مجلس بزرگداشت آیت الله طبرسی در ساری برگزار شد
مجلس بزرگداشت آیت الله طبرسی از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، مجلس بزرگداشت آیت الله طبرسی امشب از سوی دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران در مصلی امام خمینی (ره) ساری برگزار شد.
 
حجت الاسلام رزاقی، استاد حوزه علمیه در این مراسم با بیان این که علما و فقهای دینی در طول تاریخ برای حفظ دین و ارزش‌های الهی تلاش و مجاهدت کردند، گفت: امروز رهبرمعظم انقلاب این پرچم را برافراشته نگه داشته اند.
 
وی با بیان این که هنر امام راحل این بود که سیاست دینی را در جامعه اسلامی در عینیتی به نام حکومت دینی نشان دادند، گفت: امام راحل در نخستین گام سیاست را به عنوان باور دینی به مردم معرفی کردند.
 
حجت الاسلام رزاقی با اشاره به این که امام راحل در گام دوم تشکیل حکومت اسلامی را به عنوان مهم‌ترین عنصر تبلور احکام الهی در جامعه اسلامی و انسانی معرفی کردند، ادامه داد: بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در سومین گام دشمن را شناخت و به مردم معرفی کردند.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که امام راحل در چهارمین گام علاوه بر این رژیم طاغوت را در این کشور برچیدند بساط آمریکا را نیز از این کشور جمع کردند و آن‌ها را از کشور بیرون کردند، افزود: رهبری نیز امروز در گام پنجم در حال بیرون راندن آمریکا از منطقه هستند.
 
حجت الاسلام رزاقی در بخش دیگری از سخنان خود به تشییع پیکر سپهبد شهید سلیمانی در کشور اشاره کرد و گفت: تشییع پیکر سپهبد سلیمانی یک تشیع جنازه سیاسی، دینی و مذهبی بود.
 
استاد حوزه علمیه با بیان این که حاج قاسم یک انسان فداکار، خدوم، مخلص و بی نام و نشان بود، افزود: این سردار شهید در پی پست و میز نبود بلکه تنها به فکر خدمت بود و مردم نیز از او تشکر کردند.
 
حجت الاسلام رزاقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور گسترده مردم تشییع پیکر آیت الله طبرسی در ساری، گفت: این حضور بی نظیر نشان دهنده قدرشناسی مردم از جایگاه عالمان دینی است.
 
استاد حوزه علمیه با اشاره به این که آیت الله طبرسی(ره) یک شخصیت ارزنده علمی بود، خاطرنشان کرد: این عالم وارسته و متقی عمر با برکت خود را در مسیر اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و امروز نیز مردم مازندران این گونه از ایشان قدرشناسی کردند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات