۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
کد خبر: ۶۳۹۵۴۲
امام جمعه ساری:

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند| مراقب فتنه های دشمن باشیم

کاندیداها اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند| مراقب فتنه های دشمن باشیم
امام جمعه ساری با بیان این که از طرفداران و خود نامزدها تقاضا دارم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: باید حسن انتخاب داشته باشیم و لایق ها را شناسایی کنیم.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام والمسلمین محمد باقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مرکز استان بر ضرورت توجه به تقوا در زندگی تأکید کرد و گفت: اگر تقوا در زندگی باشد زندگی سراسر صلح و خوشبختی است و اگر نباشد ظلم و فساد است.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به حضور گسترده ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال اشاره کرد و گفت: این حضور حاوی پیام های آشکاری برای دشمنان و بدخواهان ملت ایران بوده است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی با حضور پرشور ملت ایران در برابر توطئه ها و فشارهای دشمنان حفظ شده است، خاطرنشان کرد: عزت و اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون حضور در صحنه ملت بزرگ ایران است.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران علیرغم همه مشکلات اقتصادی به پشتیبانی خود از انقلاب و نظام اسلامی با قدرت ادامه می دهند، تصریح کرد: دشمن باید بداند که این ملت با بصیرت و انقلابی هیچ گاه پشت انقلاب را خالی نخواهد کرد.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود با تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز زن، گفت: امام راحل همواره در خصوص نقش زن و مادر در همه لحظه و خصوصاً در انقلاب جمهوری اسلامی تاکید داشتند.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران همچنین با بیان این که جمهوری اسلامی در مقابل پدیده های نو به نو بی تفاوت نیست اما به اصول خود پایبند و و با مرز بندی با دشمنان خود بسیار حساس است، افزود: ما نباید تنها نگاهمان به امروز باشد و باید اصول خودمان را در نظر بگیریم.
 
وی با بیان این که دمکراسی و مردم سالاری در کشورمان بر پایه دین و اسلام ناب است، خاطرنشان کرد: در ایران اسلامی از شورا تا رهبری نظام با واسطه و بی واسطه از سوی مردم انتخاب می شوند.
 
امام جمعه ساری در ادامه سخنان خود به آغاز تبلیغات انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و با بیان این که از طرفداران و خود نامزدها تقاضا دارم اخلاق انتخاباتی را رعایت کنند، گفت: باید حسن انتخاب داشته باشیم و لایق ها را شناسایی کنیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین لائینی با تأکید بر این که باید مراقب باشیم تا فتنه جدیدی از سوی دشمن در کشورمان ایجاد نشود، افزود: ان شاءالله با هوشیاری مردم و مسؤولان همه تحرکات دشمن در کشور خنثی خواهد شد.
 
وی با بیان این که نباید شورای نگهبان را زیر سؤوال ببریم، گفت: انتخابات نماد ملی ما است و همه مسؤولان ما نیز با انتخابات به این جایگاه فعلی دست پیدا کرده اند، البته ضعف هایی هم در انتخابات وجود دارد، اما حداقلی است.
 
نماینده ولی فقیه در مازندران با تأکید براین که انتخابات امنیت و عزت ملی را بالا می برد، ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند هر کسی به دنبال امنیت و عزت ایران اسلامی است در انتخابات حضور پیدا کند./950/پ210/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات