۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۶۳۹۴۴۵
آیت الله توکل:

افرادی باید به خانه ملت راه یابند که قوی و پایبند به اصول انقلاب باشند

افرادی باید به خانه ملت راه یابند که قوی و پایبند به اصول انقلاب باشند
آیت الله توکل گفت: مردم باید در انتخاب اصلح دقت کنند تا افرادی که به خانه ملت راه می‌یابند افراد قوی و پایبند به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت الله سید رحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در دیدار صمیمی با فعالان رسانه شهرستان بابل با اشاره به یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم باید در انتخاب اصلح دقت کنند تا افرادی که به خانه ملت راه می‌یابند افراد قوی و پایبند به اصول نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.
 
وی افزود: هرچقدر مردم در انتخابات با دقت بیشتری انتخاب کنند تا افرادی که در مجلس ورود پیدا می‌کنند افرادی قوی و شجاع و پایبند به خون شهدا باشند خانه ملت قوی‌تر عمل خواهد کرد و تصمیمات آنان در بحث قانون گذاری درجامعه تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.
 
استاد سطح عالی حوزه علمیه قم اظهار داشت: نباید افرادی به خانه ملت راه یابند که قدرت بیشتری دارند و یا برای تبلیغات هزینه بیشتری کردند و با پول رای مردم را خریداری و یا با عوام فریبی مردم حاشیه نشین و روستا‌ها را فریب دهند.
 
نماینده خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم باید آگاهانه و بدون تحت تاثیر قرار گرفتن در جناح خاص و یا اثرات تبلیغات سوء، افراد شایسته را برای مجلس انتخاب کنند تا نماینده مجلس بتواند در همه سیاست‌های نظام به نحو احسن قانونگذاری و بدون وابستگی به جناح خاصی و به دور از تعلقات شخصی تصمیم گیری کند.

وی با بیان این که توطئه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی دشمن در کشور برای ناکارآمد جلوه دادن انقلاب در گام دوم انقلاب بی نتیجه مانده است، بیان داشت: ایران اسلامی در همه صحنه‌های انقلاب توانست با قدرت در مقابل دشمنان ایستادگی کند و در حال حاضر دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران زخمی‌تر از گذشته در صحنه انتخابات به میدان آمده اند تا این نظام را در هم بشکنند.

آیت الله توکل تصریح کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی در این دوره به دلیل شرایط خاص منطقه بسیار حساس بوده است و باید اصلح‌ترین افراد وارد مجلس شوند.
 
استاد برجسته حوزه علمیه در ادامه سخنان خود مجلس را نماد قدرت ملت دانست و با بیان این که در انتخابات مجلس فرد مطرح نیست بلکه نگاه ملی حاکم است، بیان داشت: باید عزت نظام جمهوری اسلامی ایران حفظ شود و همان طور که پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب ایران موجب تحول بنیادین در منطقه شد امروز نیز باید با مجلس قوی و شجاع وارد میدان شود.
 
وی در بخشی دیگر از سخنانش در مورد برگزاری کنسرت موسیقی در این شهرستان گفت: ما با شادی مخالف نیستیم و دوست داریم جوانان و فرزندان این مرز و بوم که آینده سازان این ملت هستند افراد شاد و پویا و با نشاط باشند بلکه با نفس عمل آلوده کردن شادی مردم با آثار لهو و لعب مخالف هستیم.
 
آیت الله توکل با تأکید بر این که باید در اجرای برنامه‌هایی این چنینی با نظارت دقیق ارشاد عزت جامعه حفظ شود، تصریح کرد: نباید خدای ناکرده شادی باعث از  بین بردن حرمتی در جامعه شود تا برخی ها با اسم فضای با نشاط برای جامعه باعث شکستن هنجار‌های جامعه شوند و به اهداف شوم خود دست یابند./950/پ310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات