۲۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶
کد خبر: ۶۳۹۵۷۰
آیت الله طباطبایی نژاد:

حضور در انتخابات وظیفه ای شرعی و عامل ناامیدی دشمن است

حضور در انتخابات وظیفه ای شرعی و عامل ناامیدی دشمن است
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به ضرورت انتخاب اصلح از سوی مردم، گفت: دشمن در تلاش است تا میان مردم و حکومت اختلاف و حضور مردم باعث ناامیدی دشمن می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، نماینده ولی فقیه در استان اصفهان، در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن در سراسر کشور، گفت: حتی در برخی شهرهای کشور علیرغم بارش شدید باران و برف مردم در راهپیمایی حاضر شدند و حماسه آفرینی کردند.

وی به تلاش دشمن برای ایجاد ناامیدی در جامعه و تفرقه افکنی در میان مردم و فاصله انداختن میان مردم و حکومت اشاره کرد و افزود: حضور مردم در عرصه‌های مختلف از جمله تشییع سردار سلیمانی و راهپیمایی 22 بهمن باعث ناامیدی دشمن از به ثمر نشستن توطئه‌هایش شده است، معتقد هستم مردم در انتخابات اسفندماه حضور پرشورتر از راهپیمایی 22 بهمن امسال خواهند داشت و بیش از پیش باعث ناامیدی دشمنان خواهند شد.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به نزدیک بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: هرکسی که به سن قانونی برای رأی دادن رسیده است موظف است تا با تحقیق پیرامون افراد به انتخاب اصلح بپردازد و افرادی را انتخاب کند که دارای توانمندی و صلاحیت و دانش لازم برای خدمت به کشور و مردم باشند.

امام جمعه اصفهان حضور در انتخابات را وظیفه شرعی عنوان کرد و افزود: امسال مردم به ویژه اصفهانی‌ها علیرغم همه توطئه‌ها و تلاش های دشمن برای ناامیدی و یأس مردم و فاصله انداختن میان مردم و حکومت، حضوری پرشور در راهپیمایی 22 بهمن داشتند و امیدوار هستم این حضور در انتخابات دوم اسفند نیز ادامه داشته باشد.

وی حضور مردم را عامل شکست و ناامیدی دشمن توصیف کرد و گفت: دشمن در تلاش است تا میان مردم و حکومت اسلامی فاصله ایجاد کند اما مردم تفاوت میان حکومت و افراد و برخی مسؤولان و شخصیت‌های خطاکار را می‌دانند و می‌دانند نباید خطای افراد را به پای حکومت اسلامی گذاشت و به همین دلیل است که چهل سال شاهد حضور مردم و حمایت از نظام مقدس اسلامی و رهبری هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان با اشاره به بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در محورهای مختلفی از بیانیه گام دوم انقلاب نظیر اخلاق، معنویت، علم و فناوری دستاوردهای بسیار خوب و پیشرفت‌های بسیاری داشته‌ایم، مردم باید افرادی را انتخاب کنند که خدمتگذار جامعه نمونه جهانی ما باشند و بتوانند مشکلات مردم و کشور را برطرف کنند و این موضوع نیازمند دقت مردم در انتخاب نامزدهای انتخاباتی است.

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به بی عدالتی و تبعیض پیش از انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پس از انقلاب اسلامی عدالت اجتماعی و توزیع امکانات در شهرها و روستاها افزایش یافته است و شاهد دستاوردهای خوبی در این خصوص در کشور هستیم و روستاها و شهرهای کوچک و بزرگ از امکانات بسیاری بهره‌مند هستند./1304/پ210/ب1

متین فیروزآبادی
ارسال نظرات