۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۶۳۹۷۹۶
آیت‌الله قبلان:

مردم لبنان اتحاد ملی را تقویت کنند

مردم لبنان اتحاد ملی را تقویت کنند
رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت: مردم لبنان بایستی برای نجات کشور از فساد و بی‌نظمی، اتحاد ملی خود را با کارهای صادقانه و جدی تقویت کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله عبدالامیر قبلان رییس مجلس اعلای شیعیان لبنان گفت: مردم لبنان بایستی برای نجات کشور از فساد و بی‌نظمی، با تعهد در راه اصلاح و شفافیت عمل گام بردارند و اتحاد ملی خود را با کارهای صادقانه و جدی تقویت کنند.

رییس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، سالروز ولادت حضرت زهرا(س) را به تمامی مسلمانان به‌ ویژه مردم لبنان تبریک گفت و بر الگوگیری از بانوی دو عالم و حضرت مریم(س) تأکید کرد.

شیخ قبلان با تأکید بر اینکه حضرت زهرا(س) الگوی مکتبی بزرگ برای یک زن پرهیزکار و سرور زنان دو عالم است، ابراز کرد: ایشان در تمامی زندگی خود به فرمایش رسول خدا(ص) پایبند بودند و از تمامی زنان و مردان با ایمان می‌خواهیم که از این مقام والا در زندگی خود پیروی کنند.

وی از مردم این کشور خواست که با اخلاق پسندیده و کردارهای رضایت‌بخش خود را زینت بخشند و در این راستا از سیرت بزرگان به‌ ویژه حضرت زهرا(س) و حضرت مریم(س) برای شایستگی و ساماندهی زندگی ملی و انسانی خود الهام بگیرند.

شیخ قبلان در پایان تصریح کرد: مردم لبنان بایستی با همکاری و تلاش پیوسته برای نجات کشور خود از فساد، بی‌نظمی و افراد پست و آشوب‌طلب با تعهد در راه اصلاح و شفافیت گام بردارند و اتحاد ملی خود را با کارهای صادقانه و جدی تقویت کنند./983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات