۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۶۴۰۲۹۷
هانی زاده:

۲ اسفند اثبات گوش به فرمانی ملت از رهبری است

۲ اسفند اثبات گوش به فرمانی ملت از رهبری است
هانی زاده گفت: پیام ملت ایران در ۲ اسفند آن است که علی رغم فشار‌های بین المللی دنباله روی نظام اسلامی و حامی آن و گوش به فرمان رهبری خواهد بود.
حسن هانی زاده، تحلیلگر مسائل بین الملل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، اظهار داشت: با توجه به شرایط منطقه، فشار‌های بین المللی و پیامد‌های شهادت سردار سلیمانی، انتخابات پیش روی مجلس بسیار مهم است.

تحلیلگر مسائل بین الملل بیان داشت: مردم برای ابراز همبستگی و پشتیبانی از ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی با همه وجود و امکانات پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد.

هانی زاده با بیان اینکه ۲ اسفند بسیار سرنوشت ساز است، گفت: ملت ایران پیام مهمی در ۲ اسفندماه به استکبار جهانی، دشمنان و دوستان جمهوری اسلامی ارسال می‌کند؛ چرا که تلاش دشمنان بر آن است نظام اسلامی را غیر دموکراتیک نشان بدهند و انتخابات را فرمایشی معرفی کنند.

وی ادامه داد: دوستان جمهوری اسلامی با مشاهده مردم در پای صندوق‌های رأی اطمینان پیدا می‌کنند که جمهوری اسلامی با قدرت بیشتری به راه خود ادامه می‌دهد.

تحلیلگر مسائل بین الملل بیان داشت: دیگر پیام ملت ایران علی رغم فشار‌های بین المللی آن است که دنباله روی نظام اسلامی و حامی آن و گوش به فرمان رهبری خواهد بود./۹۴۵۶/ت210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات