۰۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
کد خبر: ۶۴۰۵۲۵
اثر یکی از مراجع تقلید؛

نسخه الکترونیکی کتاب «پیام های مهدوی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «پیام های مهدوی» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «پیام های مهدوی: مجموعه پیام های آیت الله العظمی صافی گلپایگانی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.

محمد پهلوانی در گفت و گو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «پیام های مهدوی: مجموعه پیام های آیت الله العظمی صافی گلپایگانی» اظهار داشت: گرایش مقدّس و اقبال پاک و روحانی جامعه و خصوصاً علاقه محکم نسل جوان به حفظ هویّت مذهبی و فرهنگ عالی، انسان‌ساز و معرفت‌بخش مهدویت و آشنایی با ابعاد و جوانب گسترده آن در عصر حاضر و در میان این‌همه تبلیغات مسموم و هجوم فرهنگ‌های جاهلی و غربی، حقیقت و واقعیتی است.

وی گفت: این آیه شریفه، ما و همه مسلمانان را در هر عصر و زمان به آن نوید می‌دهد که در هر شرایط و اوضاع سخت و ناگوار و هجوم و حمله هر دشمن به ظاهر نیرومند، و ارتداد هرکس و هر عدّه از دین خدا، پایدار بمانند و بدانند که خدا کسانی و مردمانی را می‌آورد که آنها را دوست می‌دارد و آنها خدا را دوست می‌دارند و نسبت به مؤمنان، متواضع، مهربان و فروتن و نسبت به کفّار با عزّت و امتناع از تسلیم می‌باشند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: یکی از مصادیق بارز این وعده الهی در زمان ما قوّت نورانیت ولایت امام عصر علیه اسلام در قلوب بسیاری از مردم، از زن و مرد و پیر و جوان است؛ مجامعی که به نام نامی و اسم گرامی آن حضرت تشکیل می‌شود حضور مردم در آن بیشتر است.

وی افزود: منابر و سخنرانی‌هایی که پیرامون خصائص و بشارات ظهور آن یگانه دوران برگزار می‌شود مستمعانش بیشتر و شنونده‌اش زیادتر است.

پهلوانی اظهار داشت: کتاب‌هایی که در ارتباط با هرکدام از ابعاد وجودی و شخصیّت آن امید مستضعفان و نجات‌بخش جهان باشد جذّاب‌‌تر است و یکی از نمونه‌های آن، گرایش جدید و معنادار عموم به حضور در مسجد مقدّس جمکران، نماز و عرض نیاز و توسّل در آن مسجد است.

پهلوانی به معرفی کتاب «پیام های مهدوی: مجموعه پیام های آیت الله العظمی صافی گلپایگانی» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت لطف الله صافی گلپایکانی تألیف شده که در دفتر تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی تهیه و در انتشارات آثار این مرجع تقلید منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «پیام های مهدوی: مجموعه پیام های آیت الله العظمی صافی گلپایگانی» با 234 صفحه در سال 1393 منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات