۰۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۶۴۱۷۴۳
به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی؛

نسخه الکترونیکی کتاب «خرافه گرایی و خرافه زدایی» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «خرافه گرایی و خرافه زدایی» منتشر شد
نسخه الکترونیکی کتاب «خرافه گرایی و خرافه زدایی» به همت پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در قالب کتابخوان همراه پژوهان منتشر شد.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «خرافه گرایی و خرافه زدایی» اظهار داشت: فرمان تدبّر در قرآن برای همه‌ی زمان‌ها و مکان‌ها جاری است. باید بر بی‌کرانگی و دریای عمیق آن غور کرد و گوهر‌های درخشان آن را فرا دید مخاطبان قرار داد.

وی گفت: نشر هاجر افتخار دارد در راستای نهادینه سازی فرهنگ قرآنی پیشگام بوده و این بار نیز در صدد عطر افشانی معارف قرآنی، به فضای جامعه اسلامی می‌باشد.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این انتشارات، پیام امام راحل را چراغ راه خود ساخته است. آن‌جا که حضرت امام از این‌که تمام عمر خود را در راه قرآن صرف نکرده، تأسف می‌خورد و به حوزه‌ها و دانشگاه‌ها سفارش می‌کند که قرآن و ابعاد گوناگون آن را در همه‌ی رشته ها، مقصد اَعلی قرار دهند تا مبادا در آخر عمر بر ایام جوانی تأسف بخورند. (صحیفه نور، ج ۲۰، ص ۲۰)

وی افزود: در راستای تحقق این مهم، ناشر با مدیریت راهبردی و آراسته سازی آثار خواهران قرآن پژوه، سعی دارد تا این نگاشته‌ها را به سامان رسانیده و به تدریج تحفه‌ی قرآن جویان نماید. بی تردید در این راه، توشه‌ای ثمین‌تر از توفیق الهی، توجه اهل بیت (ع) و دعای خیر همراهان، راهگشای امور نخواهد بود.

پهلوانی به معرفی کتاب «خرافه گرایی و خرافه زدایی» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت سکینه میرزایی تألیف شده که در معاونت پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تهیه و در انتشارات هاجر منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «خرافه گرایی و خرافه زدایی» با ۱۸۴ صفحه در سال ۱۳۹۶ منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات