۰۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹
کد خبر: ۶۴۰۸۸۹

نسخه الکترونیکی کتاب «بانوی کمال» منتشر شد

نسخه الکترونیکی کتاب «بانوی کمال» منتشر شد
کتاب «بانوی کمال زبده نظامیه» با ۲۲۴ صفحه در سال ۱۳۹۱ منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.
محمد پهلوانی در گفتگو با خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا با اشاره به آماده سازی نسخه الکترونیکی کتاب «بانوی کمال زبده نظامیه» اظهار داشت: نظر به اینکه تقرب در پیشگاه حضرت سبحان و رسیدن به فیوضات خداوند منّان برای بندگان حاصل نمی‌شود مگر به تحصیل رضا وخشنودی حضرت او و حرمان و دوری از رحمت‌ها و نعمت‌ها برای شخص پیدا نشود مگر به سخط و غضب او و به مقتضای آیات قرآنیه و اخبار کثیره، رضا و خشنودی و سخط و غضب خدا منوط و مربوط است به رضا و غضب سلسله جلیله محمد و آل‌محمد (ص) خصوصاً یگانه بانوی سرادق حیا و عفت و یکتا مخدّره عالم شرف و عصمت علیا حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (س)، کما قال رسول‌الله (ص) «یا فاطمه اِن الله عزّوجلّ یَغْضِبُ لِغضبکِ و یرضی لرضاکِ».

وی گفت: پرواضح است که تحصیل رضا و خشنودی حضرت صدیقه متفرع است بر محبت و دوستی آن مخدّره و محبت ایشان بدون معرفت و شناسائی میسر نشود و معرفت وقتی حاصل می‌شود که شخص اخلاق حمیده و صفات پسندیده و فضایل مختصه آن مخدّره را بداند.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: پراست کتب فحول علماء شیعه و سنی از آیات و احادیث و اخباریکه در شئونات و فضایل آن مخدّره رسیده است، ولی چون برای عامّة از مسلمین دسترسی به آن صعب است لذا این بندة کمترین، تراب اَقدام خُدّام شرع مبین، به منظور تقرب در پیشگاه بنت خیرالمرسلین و کمک به جامعه مسلمین با عدم بضاعت و سرمایه، پاره‌ای از اخبار و احادیث معتبره در فضایل و مناقب علیا حضرت صدیقه که از کتب معتبره به نظر حقیر رسیده بود انتخاب نموده و با اشاره به بعض از مطالب مربوطه در این وجیزه به نام «زبده نظامیه» گردآورده و در دسترس مسلمین می‌گذارم تا ان‌شاءالله برای نگارنده و مطالعه کنندگان محترم موجب اجر جزیل و ذخیره روز بازپسین بوده باشد.

وی افزود: امید است خوانندگان و مطالعه‌کنندگان این بنده را به دعای خیر یاد نمایند و اگر به خطا و لغزشی از این نگارش برخورد فرمایند براین بنده خورده نگیرند. اللهم اغْفرْ لِمَنْ اِسْتَغْفَرلی آمین یا رب العالمین.

پهلوانی به معرفی کتاب «بانوی کمال زبده نظامیه» پرداخت و اظهار داشت: این اثر به همت نظام الدین یزدی تألیف شده که در مؤسسه مطالعات راهبردی علوم و معارف اسلام تهیه و در انتشارات این موسسه منتشر شده است.

وی گفت: کتاب «بانوی کمال زبده نظامیه» با ۲۲۴ صفحه در سال ۱۳۹۱ منتشر شده و اداره فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی این اثر را به صورت کتاب الکترونیکی منتشر شده است.

مدیر فناوری اطلاعات پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی تصریح کرد: این اثر در کتابخوان همراه پژوهان با قابلیت اجرا در سیستم عامل اندروید، ویندوز و iOS قابل دسترسی است.

وی درباره خرید نسخه الکترونیکی این کتاب خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان برای دریافت این اپلیکیشن می‌توانند به نشانی www.pajoohaan.ir مراجعه کنند و با خرید نسخه الکترونیکی این کتاب، از مطالب آن بهره‌مند شوند. /۸۲۲/ت ۳۰۳/ش
مهدی فلاحی
ارسال نظرات