۱۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۴۲۶۳۸
مدیر حوزه علمیه کردستان در گفت وگو با رسا:

سکوت سران اسلامی در برابر نسل کشی مسلمانان هند؛ مایه شرمساری است

سکوت سران اسلامی در برابر نسل کشی مسلمانان هند؛ مایه شرمساری است
مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: سکوت سران دولت های در برابر نسل کشی مسلمانان در هند، مایه شرمساری برای جهان اسلام است.

حجت الاسلام و المسلمین عباس عربیان مدیر حوزه علمیه استان کردستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا اظهار داشت: این روزها ظلم ها و ستم های بزرگی علیه بشریت به ویژه مسلمانان روی می دهد که شاهد سکوت نکبت بار مجامع جهانی هستیم.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: کشتار وحشیانه مسلمانان هند با چراغ سبز این دولت و توسط «هندوها» یکی از این جنایات است که با وجود گستردگی این نسل کشی ها شاهد سکوت حامیان دروغین حقوق بشر در دنیا هستیم.

این استاد حوزوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: سکوت غربی ها و آمریکایی ها در قبال سیاست نسل کشی کشور هندوستان علیه مسلمانان نماد بارز عوام فریبی و سیاست مزورانه این کشورهاست.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان اظهار داشت: همچنین در این میان کشورهای مسلمان نیز به مانند دیگر سران اروپایی و آمریکایی در برابر این نسل کشی از مسلمانان سکوت اختیار کرده اند که این امر برای جهان اسلام مایه شرمساری است.

وی با ابزار خرسندی از موضع ایران در قبال این وضعیت اسفبار، عنوان کرد: به مانند گذشته تنها کشوری که از حقوق دیگر مسلمانان دفاع کرده است، ایران اسلامی می باشد ولی با تاسف بسیار باید گفت که سران دولت های اسلامی که اختیاری از خود ندارند این همه جنایت علیه مسلمانان هند را می بینند ولی سکوت اختیار کرده اند که این برای آنان یک لکه ننگین است.

مدیر حوزه علمیه استان کردستان گفت: لذا از سازمان ملل، حقوق بشر و دیگر سازمان های مدعی درخواست داریم که هرچه سریعتر جلوی این نسل کشی بزرگ در کشور هندوستان را بگیرند و اجازه ندهند که این چنین انسان های بی گناهی که تنها جرمشان مسلمان بودن است، قتل عام می شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عربیان در پایان سخنان خود اظهار داشت: قتل عام مسلمانان هند و سکوت مجامع جهانی دروغین بودن چهره سازمان ملل، مجامع بین المللی و...را برای همگان روشن نمود.

علی اصغر خواجه الدین
ارسال نظرات