۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۴۳۸۸۴
حوزه علمیه اردبیل در روزهای کرونایی؛

از تولید و توزیع ماسک تا اعلام آمادگی طلاب برای حضور در بیمارستان ها

از تولید و توزیع ماسک تا اعلام آمادگی طلاب برای حضور در بیمارستان ها
حجت الاسلام نوروزی گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با استانداری در صورت نیاز، طلاب حوزه علمیه اردبیل برای کمک به کادر درمانی در بیمارستان ها حاضر می شوند.

حجت الاسلام مهدی نوروزی مدیر حوزه علمیه اردبیل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: در روز های گذشته که کشور درگیر مبارزه با ویروس کرونا بوده است، طلاب حوزه علمیه اردبیل به صورت جهادی اقدام به ضدعفونی اماکن عمومی و محلات این استان کرده اند.

حجت الاسلام نوروزی از اعلام آماگی طلاب استان اردبیل برای حضور در بیمارستان ها خبر داد و افزود: با هماهنگی های صورت گرفته با استانداری در صورت نیاز طلاب حوزه علمیه اردبیل برای کمک به کادر درمانی در بیمارستان ها حاضر می شوند.

مدیر حوزه علمیه اردبیل عنوان کرد: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا جلسه ای با حضور متخصصین و مدیرکل اجتماعی استانداری اردبیل در مجتمع مسکونی طلاب برگزار و آگاهی لازم در این مورد به خانواده طلاب داده شد.

وی به تولید ماسک توسط حوزه علمیه اردبیل اشاره کرد و اظهار داشت: حوزه علمیه خواهران، خانواده طلاب و کادر حوزه علمیه اردبیل در حال تولید ماسک و توزیع آن میان مردم هستند.

حجت الاسلام نوروزی با تاکید بر رعایت توصیه های وزارت بهداشت، از ورود بدون پشتوانه علمی به طب سنتی انتقاد کرد و ابراز داشت: طلاب از ورود در امور تخصصی و اظهار نظرهایی که موجب سوء استفاده می شود، خودداری کنند./1350/ت302/ب1

گزیده ای از خبر را می توانید در کلیپ صوتی زیر بشنوید

تعداد بازدید : 2
ارسال نظرات