۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹
کد خبر: ۶۴۴۲۷۱
ویژه اسفندماه 98 ؛

شماره 308 ماهنامه «پوپک» منتشر شد

شماره 308 ماهنامه «پوپک» منتشر شد
سیصد و هشتمین شماره ماهنامه «پوپک(فرهنگی کودکان ایران)» به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم منتشر شد.
به گزارش خبرنگار سرویس کتاب و نشر خبرگزاری رسا، شماره ۳۰۸ ماهنامه پوپک (فرهنگی کودکان ایران) به صاحب امتیازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و به مدیرمسؤولی مهدی علیزاده ویژه اسفندماه ۱۳۹۸ چاپ و روانه بازار شد.

برخی از عناوین مطالب این ماهنامه عبارت از «سبد سبد گل/قصه پدر و پسر و الاغ»، «دوازدهمین ماهِ سال»، «شعر/شوق کعبه، کتاب زمستان، ساعت، کشف، «داستان/ کی میروی»، «ماجرا‌های آقای خوش خیال»، «علمی‌های کوچولو/گیاهان دارویی، آب، من و مرداب، انرژی خورشیدی، نوشابه و دندان، آیا میدانید که» و «سرگرمی/پیدا کنید» است.

«خنده منده/ماجرا‌های آقای خوش خیال»، «با کشور‌های دیگر/کشوری با حرف چ»، «در باغ قرآن/قانون قشنگ»، «نامه‌های من و مادربزرگم/مادر بزرگ ثروتمند»، «جدول»، «کاردستی/حلزون» و «ایران زیبا/گِل افشان در روستای تنگ» از جمله عناوین مطالب این شماره از ماهنامه پوپک است.

سیصد و هشتمین شماره ماهنامه پوپک (فرهنگی کودکان ایران) از سوی معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی و سردبیری مجید ملامحمدی در ۴۰ صفحه و به قیمت ۶۰۰۰ تومان منتشر شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا دریافت اشتراک این نشریه می‌توانند به نشانی اینترنتی www.eshragh.ir مراجعه و یا با شماره ۳۷۷۴۸۷۴۷-۰۲۵ تماس حاصل نمایند/۸۲۲/ت ت ۳۰۳/ش

تایپ شده/// شماره 308 ماهنامه «پوپک» منتشر شد

مهدی فلاحی
ارسال نظرات