۰۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۷
کد خبر: ۶۴۴۸۳۹
نماینده ولی فقیه در لرستان:

رشد و توسعه کشور در گرو تحقق شعار سال است

رشد و توسعه کشور در گرو تحقق شعار سال است
نماینده ولی فقیه در لرستان بر ضرورت عملی ساختن شعار سال و حرکت به سمت رونق اقتصادی تأکید کرد و گفت: تحقق شعار سال لازمه رشد و توسعه کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، عصر شنبه در دیدار سرپرست نوسازی مدارس استان با اشاره به نام گذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب گفت: این شعار چراغی روشن برای حرکت در مسیر درست است.

وی بر ضرورت تلاش در جهت عملی ساختن شعار سال تأکید کرد و افزود: جهش تولید باید در اولویت همه مدیران و مسؤولان قرار گیرد تا بتوان در رشد و توسعه کشور گام برداشت.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: رفع مشکلات اقتصادی جامعه، رشد و توسعه کشور در گرو تحقق شعار سال است، با حرکت در مسیر جهش تولید می توان گام های مؤثری در راستای تقویت تولید و اشتغال زایی در جامعه برداشت.

وی با تأکید بر اینکه باید از ظرفیت های موجود در جهت تحقق شعار سال استفاده کرد، اظهار داشت: گفتمان سازی شعار سال باید به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بهره مندی از ظرفیت های بومی در هر استان را لازمه و زمینه ساز رشد و توسعه جامعه خواند و ادامه داد: در لرستان ظرفیت های فراوانی وجود دارد که باید احیا و مورد استفاده قرار گیرند تا در اشتغال زایی، رفع مشکل بیکاری و رونق اقتصادی ایفای نقش کرد.

وی افزود: برای عملی شدن شعار سال و رسیدن به نتیجه مطلوب باید همت والا، کار و تلاش و پشتکار داشته باشیم و با مدیریت، برنامه ریزی و تلاش جهادی اقدام کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار داشت: یکی از راه های تحقق شعار سال گفتمان سازی بوده و این مهم نیازمند کار و تلاش مضاعف است./9451/پ310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات