۰۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۸
کد خبر: ۶۴۵۱۷۹
نماینده جنبش جهاد اسلامی:

سردار سلیمانی دفاع از فلسطین را مانند نماز واجب می‌دانست

سردار سلیمانی دفاع از فلسطین را مانند نماز واجب می‌دانست
نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین گفت که سردار سلیمانی دفاع از فلسطین را مانند نماز واجب می‌دانست.

به گزارش خبرگزاری رسا، ناصر شریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در تهران با بیان اینکه سردار سلیمانی دفاع از فلسطین را از واجبات می‌دانست، اظهار کرد: حاج قاسم به مسأله فلسطین همانند نماز نگاه می‌کرد و معتقد بود همانطور که نماز یومیه واجب است، مسأله فلسطین نیز برای امت اسلامی واجب عینی است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این فرمانده آن بود که می‌دانست چه می‌خواهد و همچنین ابزارهای رسیدن به اهداف خود را می‌‌شناخت. او بسیار صبور بود و شخصیتی بی‌نهایت فروتن و متواضع داشت و خود را فرمانده‌ نمی‌خواند، بلکه سرباز کوچک اسلام می‌دانست و آرزو داشت که در مسیر جهاد در راه خدا و یاری دین اسلام از دنیا برود.

ابوشریف تأکید کرد: طرح اصلی شهید سلیمانی بیداری امت اسلام برای مقابله با استکبار غربی و دست‌ پرورده آن در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی بود و به عقیده من، او همواره انسانی روشنفکر بود که اهداف خود را به روشنی درک می‌کرد و می‌دانست که چگونه با وجود موانع و مشکلات موجود در منطقه، به این اهداف دست یابد. شهید سلیمانی همراه و هم‌پیمان جبهه‌ مقاومت بود و در جنگ‌های سختی که در سال‌های اخیر با آن روبه‌رو شد با وجود شرایط دشوار و امکانات بسیار کم همواره پیروز می‌شد.

وی ادامه داد: حاج قاسم دیدگاه ویژه‌ای به فلسطین داشت و فلسطین را مسأله اسلام می‌دانست و معتقد بود که همه امت اسلامی باید برای آن به‌ پا خیزند. حاج قاسم به مسأله فلسطین همانند نماز نگاه می‌کرد و معتقد بود همانطور که نماز یومیه واجب است، مسئله فلسطین نیز برای امت اسلامی واجب عینی است و مسلمانان باید برای انجام این واجب و نجات فلسطین و قدس شریف قیام کنند/983/ب

منبع: ایکنا

ارسال نظرات