۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۶۴۵۷۴۶

اجرای رزمایش دفاع بیولوژیکی ‌در آذربایجان شرقی با حضور ۴۰۰۰ بسیجی و پاسدار

اجرای رزمایش دفاع بیولوژیکی ‌در آذربایجان شرقی با حضور ۴۰۰۰ بسیجی و پاسدار
رزمایش دفاع بیولوژیکی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی با حضور ۴۰۰۰ بسیجی و پاسدار مکانیزه و موتوری برای ضدعفونی شهرها با رمز «یا ابا عبدالله الحسین» آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار عابدین خرّم در رزمایش دفاع بیولوژیک شهدای مدافع سلامت که در میدان صبحگاه سپاه عاشورا برگزار شد، با تاکید بر اینکه تمام پاسداران و بسیجیان در کنار کادر درمانی، همراه و خادم مردم هستند تا این بیماری را ریشه کن کنیم اظهار داشت: در این رزمایش تلاش می‌کنیم آمادگی کامل و روحیه جهادی بسیجیان و پاسداران را برای مقابله با حملات بیولوژیکی دشمن و حضور در محلات مختلف نشان دهیم.

وی با بیان اینکه نیروهای جهادی در سپاه و بسیج برای ضدعفونی کردن محلات در تبریز و شهرستان‌ها در میدان خواهند بود، افزود: از مردم می‌خواهیم به هشدارهای بهداشتی، مراقبتی و در خانه ماندن عمل کنند تا بتوانیم اولین استانی باشیم که این ویروس را ریشه کن می‌کنیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی از حضور 4000 بسیجی در این عملیات خبر داد و افزود: بیش از 200 خودروی گندزدایی و ضدعفونی اعم از خودروهای درخش، خودروهای آتش نشانی و موتور سیکلت در رزمایش بیولوژیک شهدای مدافعان سلامت در تبریز بکار گرفته شده‌اند.

سردار خرّم در پایان، با اعلام رمز «یا ابا عبدالله الحسین (ع)» عملیات این رزمایش قرارگاه منطقه‌ای عاشورای نیروی زمینی سپاه را در تبریز و برخی از شهرهای آلوده آذربایجان شرقی برای رفع کامل آلودگی‌های بیولوزیک را آغاز کرد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات