۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۳
کد خبر: ۶۴۵۸۳۰
نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

جهش تولید مستلزم کوشش مضاعف آحاد جامعه و همراهی همه ارکان کشور است

جهش تولید مستلزم کوشش مضاعف آحاد جامعه و همراهی همه ارکان کشور است
نماینده بجنورد در مجلس شورای اسلامی گفت: تحقق جهش تولید مستلزم کوشش و تلاش مضاعف همه مردم و همراهی و همدلی همه ارکان و قوای سه‌گانه کشور است.

علی ‌اکبری، نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، اظهار داشت: نام‌گذاری سال 99 به نام سال جهش تولید ملی از سوی رهبر معظم انقلاب متضمن توسعه اشتغال در کشور خواهد.

وی با اشاره به اهداف مقام معظم رهبری نسبت به نام‌گذاری سال جاری به نام جهش تولید افزود: نام‌گذاری سال 99 به نام سال جهش تولید ملی از سوی رهبر معظم انقلاب حلقه‌ای از زنجیر اقتصادی سال‌های قبل است که باید به کمال برسد و معظم له در راستای توجه لازم و ضروری به بهبود اوضاع اقتصادی کشور و وضع معیشت مردم این سال را به نام جهش تولید ملی اعلام داشته‌اند.

نماینده مردم بجنورد، گرمه و جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی با اظهار امیدواری نسبت به حل مشکل اشتغال جوانان در سال جاری تصریح کرد: جهش تولید ملی متضمن توسعه اشتغال در کشور خواهد بود که مشکل طیف گسترده‌ای از جوانان که در دهه‌های کارآمدی عمرشان به سر می‌برند را حل خواهد کرد.

اکبری لازمه تحقق جهش تولید ملی را تلاش و کوشش مضاعف آحاد جامعه عنوان کرد و بیان داشت: جهش تولید ملی در عین اینکه شعار راهگشا و مشکل‌گشایی است و ثمرات بسیار ارزشمندی را به دنبال دارد، لازمه تحقق آن تلاش و کوشش مضاعف و آحاد جامعه و ضرورت همراهی و همدلی تمام نیروهای فعال در قوای مختلف کشور است.

نماینده مردم استان در مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه هم مجلس و هم دولت باید در راستای تحقق شعار سال مصمم باشند خاطرنشان کرد: هم مجلس و هم دولت مصمم به کمک به تحقق شعارهای سال هستند اما تنگناها فراتر از توان دولت و مجلس است و فشارهای بیرونی ناشی از تحریم اثرات سنگینی بر تولید گذاشته هر چند در بخش‌هایی هم تحریم مشوق تولید داخل بوده است./9314/ت310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات