۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۶
کد خبر: ۶۴۵۸۵۲
مسؤول بسیج سازندگی لرستان خبر داد؛

تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک از سوی بسیج سازندگی لرستان

تولید روزانه ۱۰ هزار ماسک از سوی بسیج سازندگی لرستان
مسؤول بسیج سازندگی لرستان گفت: بسیج سازندگی برای کمک به اشتغال مردم ۳۰ کارگاه خیاطی راه اندازی کرده که این کارگاه‌ها روزانه ۱۰ هزار ماسک مورد نیاز مردم را تولید می‌کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، سرهنگ علی بیرانوند، مسؤول بسیج سازندگی لرستان، بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: در راستای تحقق شعار سال و عمل به مطالبات رهبر معظم انقلاب در سال 98 در زمینه نقش آفرینی در عرصه رونق تولید کارگاه های خیاطی در استان راه اندازی شد.

وی افزود: تأسیس کارگاه های خیاطی از سوی بسیج سازندگی لرستان با هدف کمک به اشتغال مردم به ویژه در مناطق محروم صورت گرفته است.

مسؤول بسیج سازندگی لرستان در ادامه با اشاره به شیوع ویروس کرونا در پایان سال 98 یادآور شد: با گرفتن مجوز از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان بخشی از فعالیت این کارگاه های خیاطی به سمت تولید ماسک مورد نیاز مردم هدایت شد.

وی خاطرنشان کرد: کارگاه های خیاطی ظرفیت تولید روزانه 10 هزار ماسک را دارند و این تعداد تحویل معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان داده می شود.

بیرانوند با اشاره به فعالیت 30 کارگاه خیاطی از سوی بسیج سازندگی اظهار داشت: اگر مواد اولیه تهیه شود، می توانیم روزانه 30 هزار ماسک تولید و در اختیار مردم قرار دهیم.

وی به مردم توصیه کرد که ضمن رعایت نکات بهداشتی و عمل به توصیه ها، در خانه بمانند و کمک کنند تا هرچه زودتر زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع و شرایط زندگی مردم به روال عادی بازگردد./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات