۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۶۴۵۹۰۶
نیکبخت:

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۶۳۷ مورد رسید

آمار مبتلایان به کرونا در لرستان به ۶۳۷ مورد رسید
رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تاکنون ۶۳۷ نفر در لرستان به بیماری کرونا مبتلا شده اند و از مردم می‌خواهیم همکاری کنند تا زنجیره انتقال قطع شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، محمدرضا نیکبخت، رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان، عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: تاکنون هزار و ۸۲۸ نمونه از بیماران مشکوک به کرونا در لرستان به آزمایشگاه مرجع ارسال شده است.

وی افزود: از این تعداد، جواب هزار و ۷۳۷ نمونه پاسخ داده شده است که از این تعداد ۶۳۷ مورد مثبت و هزار و ۱۰۰ نمونه منفی اعلام شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی لرستان با بیان ینکه در 24 ساعت گذشته ۳۲ نفر به آمار مبتلایان به کرونا در لرستان افزوده شده است، یادآور شد: تاکنون در استان ۴۵ مورد فوت قطعی بر اثر ابتلا به کرونا اعلام شده است.

وی با تأکید بر اینکه مردم باید بیماری کرونا را جدی بگیرند و همچنان به بحث قرنطینه خانگی روی بیاورند، افزود: خانه امن ترین مکان برای در امام ماندن از شر ویروس کرونا است.

نیکبخت اظهار داشت: از مردم می خواهیم به توصیه ها عمل کنند در خانه بمانند و از رفتن به دامن طبیعت پرهیز کنند، تا با همکاری آنان هرچه زودتر شاهد قطع شدن زنجیره انتقال ویروس کرونا باشیم./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات