۱۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۶۴۶۱۱۰

خواهران بسیجی استان اردبیل به صورت سه شیفته اقلام بهداشتی تولید می‌کنند

خواهران بسیجی استان اردبیل به صورت سه شیفته اقلام بهداشتی تولید می‌کنند
در راستای مقابله با بیماری کرونا و رفع کمبود‌های موجود در جامعه خواهران بسیجی استان اردبیل به صورت سه شیفته اقلام بهداشتی تولید می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری رسا، مریم حامدی در بازدید از کارگاه‌های تولید اقلام بهداشتی خواهران بسیجی در اردبیل اظهار داشت: در راستای مقابله با بیماری کرونا و رفع کمبود‌های موجود در جامعه خواهران بسیجی استان اردبیل به صورت سه شیفته اقلام بهداشتی تولید می‌کنند.

وی از توزیع ماسک و اقلام بهداشتی در بین نیازمندان خبر داد و افزود: تاکنون در کارگاه‌های تولید ماسک بسیج خواهران جامعه بسیج زنان در مناطق مختلف استان اردبیل چندین هزار ماسک تولید شده است که در بین نیازمندان توزیع می‌شود.

حامدی با تاکید بر رفع کمبود‌های موجود در اقلام بهداشتی در جامعه تصریح کرد: خواهران بسیجی استان اردبیل تاکنون علاوه‌بر اینکه نیاز اقلام بهداشتی را تامین کرده‌اند برای معاوضه با سایر استان‌ها نیز ماسک دارند.

مسؤول بسیج جامعه زنان استان اردبیل با اشاره هشدارهای بهداشتی اظهار کرد: همچنین بسیج جامعه زنان استان اردبیل در بحث ارائه آموزش‌های بهداشتی به مردم نیز ورود کرده است به طوری که تاکنون بیش از هزار پیامک با موضوع آموزش‌های بهداشتی ارسال شده است.

وی با بیان اینکه بسته‌های غذایی نیز در محلات کم‌برخوردار و محروم جامعه توزیع شده است اظهار کرد: خواهران بسیجی بسیج جامعه زنان، بسیج سازندگی و خیرین همه در مشارکت با یکدیگر این خانواده ها را شناسایی کرده توزیع شد./1350/د102/ب1

منبع: تسنیم
ارسال نظرات