۱۲ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۰:۵۰
کد خبر: ۶۴۶۲۴۵

فعالیت های مدرسه علمیه حضرت زینب ایذه در مقابله با کرونا ویروس

فعالیت های مدرسه علمیه حضرت زینب ایذه در مقابله با کرونا ویروس
ساخت ماسک و تولید دستکش برای اقشار و یگان‌های مختلف از فعالیت های مدرسه علمیه حضرت زینب ایذه در مقابله با کرونا ویروس است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با شیوع کرونا ویروس مدرسه علمیه زینب (س) ایذه در راستای خدمت رسانی به عموم مردم شهرستان و رفع مشکل کمبود ماسک و دستکش در شهرستان، طلاب خود را در ۳ کارگاه مستقر کرد.

طلاب، دانش آموختگان، اساتید و کادر مدرسه در دو کارگاه مخصوص دوخت ماسک و یک کارگاه مخصوص ساخت دستکش یکبار مصرف مشغول به خدمت رسانی هستند.

تولید ماسک از ۲۵ اسفند ماه با تشکیل نخستین کارگاه آغاز شد، به همت کارگاه‌ها در مجموع روزانه بیش از هزار ماسک و بیش از ۸۰۰ دستکش تولید و در میان کادر درمانی، نیرو‌های انتظامی، نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها توزیع می‌شود.

از دیگر اقدامات مدرسه علمیه زینب ایذه توزیع الکل و مواد ضدعفونی کننده و مایع ضدعفونی کننده دست به صورت رایگان در میان اقشار کم درآمد است.

توزیع بیش از ۵۰ دست لباس میان دانش آموزان خانواده‌های کم درآمد و توزیع بیش از صد بسته مواد غذایی (گوشت قرمز، مرغ، برنج، ماکارونی، رب گوجه، روغن) در میان خانواده‌های نیازمند از دیگر اقدامات و فعالیت‌های طلاب مدرسه است./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات