۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۶۴۶۴۱۹
با نام سردار سلیمانی؛

دومین نقاهتگاه صد تختخوابی در اهواز افتتاح شد

دومین نقاهتگاه صد تختخوابی در اهواز افتتاح شد
دومین نقاهتگاه صد تختخوابی در اهواز با نام شهید سردار سلیمانی افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، پیش از ظهر امروز، دومین نقاهتگاه صد تختخوابی در اهواز با نام شهید سردار سلیمانی و با همکاری شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در سالن ورزشی حوزه بسیج شهید تندگویان افتتاح شد.

سردار حسن شاهوارپور، فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان، در این مراسم با اشاره به اینکه مبارزه با کرونا ویروس یک جنگ تمام عیار است، اظهار داشت: همه دستگاه‌ها باید پای کار بیایند تا مدافعان سلامت موفق شوند که در این باره بسیج، سپاه و نیرو‌های مسلح همه امکانات شان را پای کار آوردند.

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) خوزستان با بیان اینکه نقاهتگاه صد تختخوابی سردار سلیمانی دومین نقاهتگاه افتتاح شده در مرکز استان است، خاطرنشان کرد: در شهرستان‌ها بیش از ۵۰۰ تخت پیش بینی و آماده بهره برداری هستند تا در اختیار بهبودیافتگان کرونا برای گذران دوران نقاهت قرار گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به سازماندهی نیرو‌های بسیجی در جاده ساحلی و مرکز شهر عنوان داشت: ۱۳ فروردین سنت دیرینه مردم برای حضور در پارک ها، تفرجگاه‌ها و فضا‌های سبز و عیددیدنی است، اما امسال با توجه به شیوع کرونا باید عملیات معکوس صورت می‌گرفت هر چند که اکثر مردم به توصیه‌های مسئولان امر توجه کرده و از خانه‌ها بیرون نیامدند.

سردار شاهوارپور ادامه داد: حضور نیروهایمان و پلیس و نیروی انتظامی برای آن افرادی است که توصیه‌های مسئولان امر را جدی نمی‌گیرند و با سلامت مردم بازی می‌کنند.

وی گفت: این روز‌ها یک رزمایش برای مردم است تا با در خانه ماندن به مقابله بپردازند. /۹۴۵۶/پ310/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات