۱۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹
کد خبر: ۶۴۶۴۷۶
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان:

تهدید شیوع ویروس کرونا به فرصتی برای همگرایی تبدیل شد

تهدید شیوع ویروس کرونا به فرصتی برای همگرایی تبدیل شد
شادمان فر با تأکید بر ضرورت تقسیم کار‌ها در مقابله با کرونا، گفت: تهدید شیوع ویروس کرونا به فرصتی برای همگرایی تبدیل شده است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، سومین نشست قرارگاه مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی استان خوزستان، ظهر امروز با حضور اعضای کمیته‌های مختلف قرارگاه برگزار شد.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خوزستان با اشاره به اینکه با شیوع ویروس کرونا، تهدید‌ها به فرصت تبدیل شدند، اظهار داشت: کرونا با دیگر بحران‌ها نظیر سیل تفاوت دارد، این ویروس، قادر به ایجاد همگرایی نیرو‌های مردمی با جنسی متفاوت‌تر است.

این مقام مسؤول ادامه داد: در بیماری ویروس کرونا اگر هرکس خواهان مداخله باشد محکوم به شکست است، از ظرفیت‌ها برای تقویت کار جمعی استفاده شود.

شادمان فر با تأکید بر ضرورت تقسیم کاری خاطرنشان کرد: پیگیری‌های مداومی انجام دهیم، به ید واحده تبدیل و به هویت مشترک توجه داشته باشیم.

لازم به ذکر است، در این نشست ایجاد کارگاه خیاطی تولید ماسک، کارگاه تولید دستکش، تولید و بسته‌بندی الکل و ژل ضدعفونی کننده، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی از مسائل مطرح شده است که بخشی از آن وارد فاز اجرایی شده است و برای مابقی تدابیر لازم اتخاذ شد./۹۴۵۶/پ203/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات