۱۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
کد خبر: ۶۴۷۳۳۲
اثر آیت الله فاضل لنکرانی؛

کتاب گفتارهای مهدوی

کتاب گفتارهای مهدوی
گفتارهای مهدوی، حاصل ده سخنرانی‌ حضرت آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی منشتر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، کتاب گفتارهای مهدوی، حاصل ده سخنرانی‌ حضرت آیت الله حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی است که در

آن موضوعاتی همچون فرق انحرافی، مهدویت و معرفی انتظار، برکات نیمه شعبان و حقیقت عصر ظهور بررسی شده است. این کتاب برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ به همت مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) در ۳۹۴ صفحه به چاپ رسیده است.

از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این کتاب میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

حقیقت دین، در عــصر ظهور؛ فرق انحرافی در عصر غیبت؛ دین پس از قیام مصلح کل (عج)؛ جایگاه امید و انتظار در فرهنگ مهدویت؛ نیمه‌ی شعبان عید بزرگ انسانیت؛ تبیین وظایف و تکالیف مسلمانان در شناخت مساله‌ی مهدویت؛ مهدویت و ظهور امتداد امامت و غدیر؛ مهدویت و الزامات معرفتی انتظار؛ برکات و خصوصیات نیمه شعبان؛ تاکید مستند بر حتمیت وقوع ظهور، به عنوان وعـده‌ی حـتمی و تخلف ناپذیر الهی؛ مهدویت و آینده جهان در پرتو قرآن؛ شناخت زوایای معنوی برکات و خصوصیات نیمه‌ی شعبان و مهدویت محور وحدت اسلامی.

در آستانه نیمه شعبان سال ۱۳۹۳، کتاب گفتار‌های مهدوی از آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در مرکز فقهی ائمه اطهار (ع) قم با حضور پژوهشگران، اساتید و طلاب حوزه‌های علمیه رونمایی شد.

در این مراسم استاد علامه نجم الدین طبسی در تمجید این کتاب گفته اند: این کتاب بسیار خوب و عالمانه نوشته شده است و جای آن در حوزه خالی بود.

علاقه مندان می‌توانند متن این کتاب را در نشانی زیر ببینند. /۹۹۸/ ۶۰۳/ش
http://fazellankarani.com/persian/books/8224
 
 
میثم صدیقیان
ارسال نظرات