۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۶۴۷۶۶۰
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان:

بحران کرونا فرصت همدلی در میان مردم ایجاد کرد

بحران کرونا فرصت همدلی در میان مردم ایجاد کرد
حجت الاسلام نظیری گفت: بسیاری از افراد در این ایام که دوران سختی برای برخی اقشار محسوب می‌شود به میدان آمده‌اند و جلوه های شکوه انقلاب اسلامی را به منصه ظهور گذاشته اند.

حجت الاسلام محمدهادی نظیری مدیرکل تبلیغات اسلامی همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به مسئله در دوران بحران کرونا اظهار داشت: ایجاد محبت در بین مردم و ترویج آن در فضای جامعه از موضوعات مهم و ضروری محسوب می شود.

وی با اشاره به فعالیت های مردمی در این ایام و کمک به اقشار ضعیف در جامعه یادآور شد: بسیاری از افراد جامعه در این ایام که دوران سختی برای برخی اقشار محسوب می‌شود به میدان آمده‌اند و صحنه های زیبا و جلوه های شکوه انقلاب اسلامی را به منصه ظهور گذاشته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان همدان یادآور شد: با بروز بحران کرونا مشکلاتی برای جامعه در زمینه های اقتصادی و سلامت به وجود آمده است و در زمینه کسب و کار بازاریان اختلالات جدی ایجاد شده است.

وی ادامه داد: مردم در عرصه خدمت رسانی در استان همدان پیشگام بوده اند و همه مردم با هر توان و تمکنی که داشته اند این مسئله را وظیفه خود دانسته اند.

حجت الاسلام نظیری تصریح کرد: در ایامی که کشور با کمبود ماسک و لوازم بهداشتی مواجه بود مردم مومن کشور با قدرت به میدان آمدند و مساجد را به کارگاه‌های تولید ماسک مبدل کردند./979/ت310/ب1

هادی شاملو
ارسال نظرات