۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۶۴۷۶۹۳
حجت الاسلام رضوی مطرح کرد؛

توجه اوقاف به اقشار کم درآمد و محروم

توجه اوقاف به اقشار کم درآمد و محروم
حجت الاسلام رضوی گفت: با بروز بحران کرونا و بیکاری اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر سازمان اوقاف سبدهای کالایی را تهیه و در میان نیازمندان شهرستان همدان توزیع کرده است.

حجت الاسلام سید حسن رضوی رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان به اقدامات این سازمان اشاره کرد و گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان نیز بر مبنای نیت واقف خدماتی را در زمینه درمان به مردم ارائه کرده است.

وی با اشاره به اهمیت کادر درمان و پزشکان در کشور تصریح کرد: همه ما امروز شاهد از خودگذشتگی و فداکاری کادر پزشکی در کشور هستیم و آنها هستند که امروز در خط مقدم مبارزه قرار دارند.

حجت الاسلام رضوی ادامه داد:سازمان اوقاف امروز نیز در زمینه خدمت به مردم جامعه با تمام تلاش خود گام بر می‌دارد و تهیه و توزیع ماسک دستکش و کاور لباس را برای توزیع در میان اقشار مردم در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به بحران کرونا و پیامدهای اقتصادی آن خاطرنشان کرد:بابروزبحران کرونا و بیکاری اقشار کم درآمد و آسیب‌پذیر سازمان اوقاف سبدهای کالایی را تهیه و در میان نیازمندان شهرستان همدان توزیع کرده است./979//203/خ

هادی شاملو
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱
با سلام. پدر من با سطح چهار حوزه و پنج فرزند مجرد، کل دریافتی اش به هشتصد هزار تومن نمیرسه و منم که طلبه هستم با شهریه و پول نماز و روزه ی استیجاری و مسجد و مدرسه، هنوز ماهی یک میلیون درآمد ندارم. امیدوارم مسئولان بتوانند در روز قیامت جواب عمر تلف شده ی طلاب و روحانیون را بدهند.
0
0