۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۲
کد خبر: ۶۴۷۹۹۸
شایانفر خبر داد؛

نشر هاجر و راه اندازی فروشگاه کتاب تخصصی زنان و خانواده

نشر هاجر و راه اندازی فروشگاه کتاب تخصصی زنان و خانواده
مدیر نشر هاجر از راه اندازی فروشگاه کتاب در حوزه تخصصی زنان و خانواده خبر داد و گفت:در این فروشگاه بیش از ۸۰۰ عنوان کتاب در این زمینه جمع آوری شده است.

احمد شایانفر مدیر نشر هاجر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا به بیان اقدامات نشر هاجر در سال جدید پرداخت و گفت: نشر هاجر، انتشارات تخصصی در حوزه زنان و خانواده است.

شایانفر از راه اندازی فروشگاه کتاب در حوزه تخصصی زنان و خانواده توسط نشر هاجر خبر داد و گفت: در این فروشگاه تمام کتاب ها از مؤلفان و ناشران مطرح حوزه زنان و خانواده جمع آوری شده و در دسترس مخاطبان و علاقه مندان قرار داده شده است.

شایانفر بیان کرد: در فروشگاه نشر هاجر بیش از 800 عنوان کتاب در موضوعات تربیت کودک، مشکلات زناشویی، همسرداری، معیارهای انتخاب همسر، ازدواج آسان، تنظیم خانواده، سبک زندگی ایرانی اسلامی در خانواده، روابط عاطفی زوجین در خانواده، اخلاق در خانواده و جایگاه زن در خانواده جمع آوری شده که به زودی این تعداد به 2000 عنوان کتاب در این زمینه خواهد رسید.

مدیر نشر هاجر بیان کرد: نشر هاجر با بیش ار 15 ناشر همچون: بوستان کتاب، اسراء، نشر معارف ، خادم الرضا(ع)، اخلاق، بسیج دانشگاه امام صادق(ع)، دارالعلم، مؤسسه امام خمینی(ره)، مرکز مشاوره مأواء، انتشارات جامعة المصطفی و جامعة الزهرا(س) همکاری دارد و آثار آنها در فروشگاه نشر هاجر عرضه می¬شود.

شایانفر ابراز کرد: علاقه مندان می توانند برای دسترسی بدین کتاب ها به مجتمع ناشران طبقه اول واحد 113 و 114 مراجعه کنند و از تخفیف ها و طرح های ویژه در این فروشگاه بهره مند شوند.

شایانفر با بیان اینکه آثار مختلفی از طریق فروشگاه اینترنتی مرکز نشر هاجر عرضه می شود، گفت: این فروشگاه شامل بیش از 2700 عنوان کتاب در موضوعات مختلف و بخش ویژه زن و خانواده است.

مدیر نشر هاجر بیان کرد: علاقه مندان به فرهنگ مطالعه می توانند کتاب های مورد نیاز خود را از طریق آدرس www.hajarpub.ir با تخفیفات ویژه تهیه کنند./998/

 

میثم صدیقیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۱
پدیده ویروس کرونا در زمینه فقه می‌تواند آثار و پیامدهایی داشته باشد. این واقعه اهل حوزه و اصحاب فقه و تفقه را به اندیشه فرو برده و آن‌ها را به موضوعات جدیدی که لازم است از نگاه شریعت به آن نگریسته و فقه آن‌ها تولید بشود متوجه می‌کند.
0
0