۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
کد خبر: ۶۴۸۰۵۴
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مردم برای کمک به نیازمندان ‌پای کار بیایند

مردم برای کمک به نیازمندان ‌پای کار بیایند
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مردم با حمایت‌های خود یک بار دیگر مانور بزرگ همدلی و نوع دوستی در آستانه ماه مبارک رمضان به نمایش بگذارند.

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی در اولین نشست هم اندیشی تشکیل قرارگاه مردمی همدلی و کمک مومنانه در استان هرمزگان اظهار داشت: آنچه رهبری با رزمایش همدلی و کمک مومنانه می‌خواهند، حرکت بزرگی برای رفع مشکلات نیازمندان است که باعث آرامش نسبی آن‌ها شود.

وی افزود: در این رزمایش کمک مومنانه ائمه جمعه درسرتاسر استان در پیشانی این طرح هستند، این رزمایش یک حرکت مردمی بوده و سرمایه گذاری برای آینده کشور است ومردم مخاطب اصلی آن هستند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: درشرایطی که در دنیای غرب شاهد حرکت‌های زشتی در چهره بزک کرده آن هستیم مردم ایران اسلامی نمایش زیبای همدلی و نوع دوستی را به جهان نشان می‌دهند.

وی تصریح کرد: مردم استان در راستای کمک به نیازمندان همه پای کار بیایند و با حمایت‌های خود یک بار دیگر مانور بزرگ همدلی و نوع دوستی در آستانه ماه مبارک رمضان به نمایش بگذارند.

‌عبادی گفت: مرحله‌ی اول این طرح از روز نیمه شعبان شروع شده است و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

امام جمعه بندرعباس اظهار داشت: شعار این قرارگاه فَاستَبِقوا الخَیرات می‌باشد، یعنی هرکس باید از دیگری در کار خیر سبقت بگیرد.

منبع: تسنیم
ارسال نظرات