۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۶۴۸۱۶۸
لبیک مدرسه علمیه ریحانه الرسول به بیانات رهبر انقلاب؛

آغاز رزمایش جهادی مالی انفاق مهدوی برای کمک به نیازمندان

آغاز رزمایش جهادی مالی انفاق مهدوی برای کمک به نیازمندان
لبیک مدرسه علمیه ریحانةالرسول(س) به بیانات رهبر انقلاب با رزمایش جهادی مالی انفاق مهدوی به منظور شناسایی و اهدای بسته های کمک معیشتی به نیازمندان آغاز شد.

سرکار خانم فاضله، اعظم سادات کاظمی مدیر مدرسه علمیه ریحانةالرسول(س) تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از رزمایش جهادی مالی انفاق مهدوی در همین مدرسه علمیه خبر داد و گفت: خداوند در سوره مبارکه بقره می فرماید: ای اهل ایمان، انفاق کنید از بهترین چیزهایی که اندوخته اید.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نیمه شعبان فرمودند: امسال در ماه رمضان با رزمایش گسترده کمک به فقرا، به امام زمان(عج) ابراز ارادت کنیم؛ مدرسه علمیه ریحانةالرسول(س) نیز در راستای تبعیت از فرمایش رهبر انقلاب اقدام به راه اندازی رزمایش جهادی مالی انفاق مهدوی کرد.

کاظمی ادامه داد: مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) با تولیت حجت الاسلام والمسلمین دسمی در راستای اجرای فرمان ولی امر مسلمین و با عنایت به فرا رسیدن ماه میهمانی خدا اقدام به شناسایی خانواده های نیازمند کرده است.

مدیر مدرسه علمیه ریحانةالرسول(س) با اشاره به اینکه این مدرسه علمیه از ابتدای شیوع کرونا با فعالیت های جهادی اقدام به مبارزه با این ویروس منحوس کرد، گفت: دوخت 23 هزار ماسک در 15 روز اول فعالیت با مشارکت 60 نفر از طلاب، فراگیران حوزه های تابعه و بانوان محله در قالب فعالیت های دوخت، بسته بندی و ارسال، اعزام طلاب در قالب گروه جهادی عمار رهبر به بیمارستانها جهت کمک به کادر درمانی، پایش سلامت پرسنل، کادر درمانی و مراجعه کنندگان در مبادی ورودی بیمارستانها با سنجش تب و کنترل میزان اکسیژن خون از جمله ده ها کاری است که طلاب جهادی این مدرسه علمیه تا کنون انجام دادند.

وی افزود: همچنین ورود به بخش های بستری بیماران کرونایی و آموزش موارد ضروری بعد از ترخیص و حین قرنطینه و تماس تلفنی با خانواده بیمار و آموزش نکات لازم قرنطینه و مراقبت از بیمار جهت جلوگیری از شیوع بیماری و توزیع بسته های کمک معیشتی به نیازمندان از دیگر فعالیت های جهادی این مدرسه در مبارزه با کرونا به شمار می رود.

یادآور می شود، مومنان خیر در صورت تمایل می توانند در رزمایش جهادی مالی انفاق مهدوی به جهت تامین بسته های معیشتی در این معامله و تجارت پرسود الهی مشارکت داشته باشند و کمک های نقدی خود را به شماره حساب 0110422272000 یا شماره کارت 6037997599077097 بانک ملی به نام مدرسه علمیه ریحانه الرسول(س) واریز کنند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات