۲۵ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۶۴۸۱۹۲
مدیر مدرسه علمیه مشکات:

بانوان طلبه مدرسه علمیه مشکات برای تغسیل اموات مشارکت می کنند

بانوان طلبه مدرسه علمیه مشکات برای تغسیل اموات مشارکت می کنند
مدیر مدرسه علمیه مشکات به جلوه های ایثار و گذشت طلاب جهادگر این مدرسه اشاره کرد و گفت: بانوان طلبه مدرسه علمیه برای تغسیل اموات مشارکت می کنند.

سرکار خانم فاضله، حبیبی مدیر مدرسه علمیه مشکات اندیشه، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، به فعالیت‌های فرهنگی و میدانی طلاب و اساتید این مدرسه در مبارزه با کروناویروس اشاره کرد و گفت: فعالیت های طلاب مدرسه علمیه مشکات به منظور مقابله با ویروس کرونا به صورت جهادی و آتش به اختیار بوده و تا کنون این فعالیت ها ادامه دارد.

وی به دوخت ماسک توسط طلاب این مدرسه اشاره کرد و ادامه داد: دوخت صدها ماسک در کارگاه و منزل و توزیع آن در میان نیازمندان یکی از اقدامات جهادی بانوان طلبه مدرسه علمیه مشکات به شمار می رود.

حبیبی با اشاره به اینکه در خانه ماندن و رعایت توصیه های بهداشتی موجب قطع زنجیره انتقال ویروس می شود، عنوان کرد: به منظور آگاهی بخشی به جامعه و در راستای مقابله با کووید19 طلاب جهادگر در عرصه فضای مجازی فعالیت های چشم گیری داشتند و با توجه به شرایط جامعه اقدام به تولید و تزریق محتواهای امیدبخش در شبکه های اجتماعی کردند.

مدیر مدرسه علمیه مشکات با اشاره به اینکه طلاب در همه عرصه در کنار مردم هستند، ابراز کرد: اعزام برای امر تغسیل بانوان فوت شده بر اثر کرونا از دیگر جلوه های ایثار و گذشت طلاب جهادی این مدرسه به شمار می رود.

وی افزود: همچنین اعزام جهت همکاری با وزارت بهداشت در امر غربالگری و جمع آوری اطلاعات از مشارکت هایی بود که بانوان جهادی مدرسه علمیه مشکلات در مبارزه با ویروس کرونا انجام دادند.

حبیبی ادامه داد: تهیه و توزیع بسته های خوراکی برای کادر درمان بیمارستان و جمع آوری کمک های نقدی جهت تهیه بسته های کمک معیشتی و بهداشتی و توزیع آن میان خانواده های نیازمند تا قبل از ماه مبارک رمضان از دیگر اقدامات جهادی طلاب جهادی این مدرسه به شمار می رود.

یادآور می شود، طلاب جهادی مدرسه علمیه مشکات فعالیت جهادی خودشان را تا پایان شکست کرونا ادامه می دهند./813/ت302/ب1

فاطمه علی آبادی
ارسال نظرات