۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۶۴۸۷۳۰
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴:

۱۳۰ کادر درمانی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند

۱۳۰ کادر درمانی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند
فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۸۴ گفت: ۱۳۰ کادر درمانی ارتش در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند و در ضدعفونی و غربالگری یگان‌های ارتش اقدامات گسترده‌ای انجام دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در  خرم آباد، امیر سرتیپ دوم مراد خوش کنار، فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم آباد، با تبریک سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: مراسم امسال رژه متفاوت و با عنوان رژه پدافند بیولوژیک تحت عنوان مدافعان امنیت و یاوران سلامت برگزار می شود.

وی با اشاره به فعالیت ارتش از روزهای ابتدای شبوع ویروس کرونا افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران در زمینه مقابله با ویروس کرونا در صف مقدم مقابله با این ویروس قرار دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم آباد با اشاره به اقدامات ارتش در زمینه ضدعفونی، گندزدایی و غربالگری یادآور شد: با اجرای رزمایش بیولوژیک در سطح استان، شهرستان های خرم آباد، بروجرد، الشتر، دوره و چگنی و روستاهای اطراف پادگان و محل اسقرار یگان ها در جهت ضدعفونی سطوح، رفع آلودگی و اجرای غربالگری اقدامات گسترده ای انجام شده است.

وی ادامه داد: بیش از 21 هزار خودرو با سرنشین ضمن ضدعفونی شدن کار غربالگری آنان نیز انجام شده و بیش از هزار و 500 کیلومتر از معابر و سطوح شهر خرم آباد ضدعفونی شده است.

خوش کنار خاطرنشان کرد: 130 نفر از کادر پزشکی و درمانی ارتش استان در این مدت در خط مقدم مقابله با کرونا قرار داشتند و  بیش از 84 هزار نفر از هم استانی ها را مورد غربالگری انجام دادند.

وی با بیان اینکه 21 ایستگاه غربالگری ارتش در استان لرستان و کارکنان پدافند بیولوژک در خدمت مردم بودند، اظهار داشت: یگان های لشکر 84 پیاده استان لرستان به صورت شبانه روزی در حال مراقبت و حفاظت و حراست از مرز و بوم استان هستند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 84 خرم آباد بیان کرد: پس از پایان رژه پدافند بیولوژیک در پنج محله از شهرستان خرم آباد کار گندزدایی و ضدعفونی انجام می شود./9451/پ203/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات