۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱
کد خبر: ۶۴۸۸۲۵
امام‌جمعه بیرجند:

ارتش و نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها خدمت رسان مردم هستند

ارتش و نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها خدمت رسان مردم هستند
امام‌جمعه بیرجند گفت: هر جا برای مردم مشکلی پیش می‌آید اولین نیروها که حضور پیدا می‌کنند ارتش و نیروهای مسلح هستند که برای خدمت‌رسانی حاضر می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی و امام‌جمعه بیرجند، صبح امروز در دیدار فرماندهان یگان‌های تابعه ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی اظهار داشت: ارتش کلمه طیبه است نیروهای ارتش منحصر به افراد نیست اما سردار سلیمانی، سپهبد قرنی و صیاد شیرازی سمبلی بزرگ و مایه افتخار هستند.

وی بیان کرد: چه در طول تاریخ و چه امروز عنوان ارتش‌های قدرتمند مجهز و مسلح همواره بوده و هست اما کار آنها چیست؟ ارتش در برخی از کشورها مزدوری برای امیال خاص و یا سرکوبی مردم است و این در حالی است که در ایران ارتش بحث سرباز در راه خدا است.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی اضافه کرد: ارتش غلبه بر باطل، غلبه بر نفس و غلبه بر طاغوت و خدمت به مردم و بندگان خدا است. این ارتش با این صفات همه آن عبادت است آن طور که امام خمینی (ره) فرمود حکومت بر مردم افتخار نیست امروز برخی‌ها بر مردم حکومت می‌کنند که مایه ننگ بشر هستند خدمت به مردم افتخار است و زاویه نظامی نیروهای مسلح بزرگ‌ترین خدمت به مردم و بندگان خدا و باز کردن راه آزادی ملت‌ها است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی با بیان اینکه هر جا برای مردم مشکلی پیش می‌آید اولین نیروها که حضور پیدا می‌کنند ارتش و نیروهای مسلح هستند، افزود: چه سیل باشد چه حوادث و یا ویروس کرونا باشد فرقی ندارد ارتش و نیروهای مسلح همه‌جا حضور پیدا می‌کنند. ارزش‌هایی که در این راستا برای این بندگان صالح خدا رقم می‌خورد از نوع سلسله موارد نظامی نیست و آنچه به آن ارزش می‌دهد رنگ خدایی است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی نیز ضمن تبریک اعیاد و گرامیداشت یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی اظهار داشت: جمعی از فرماندهان یگان‌های چهارگانه نیروی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خراسان جنوبی هستیم که محضر نماینده ولی‌فقیه در استان حاضر شدیم تا ضمن تجدید دیدار با نماینده ولی‌فقیه بیعت کنیم.

امیر سرتیپ دوم محمود محمودی افزود: در طول عمر چهل ساله انقلاب ارتش در خدمت نظام و ارزش‌های نظام است و در هر مأموریتی که انجام داده مخلصانه و با کمترین آسیب و موفقیت انجام شده است.

وی با بیان اینکه امروز در وضعیتی هستیم که بیماری کرونا در کشور وجود دارد و ارتش پیشگام و در تمامی شهرستان‌ها فعالیت داشته و هنوز نیروهای عمده نیروی زمینی در رزمایش به سر می‌برند و در راستای مقابله با کرونا هستند.

فرمانده ارشد نظامی آجا در خراسان جنوبی گفت: 57 هزار نفر تب سنجی و 17 هزار و 700 خودرو در مسیر ورودی‌های بیرجند توسط نیروهای ارتش ضدعفونی شدند./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات