۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۶۴۸۸۶۰
سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان:

شمار مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان به یک هزار و ۸۴ نفر افزایش یافت

شمار مبتلایان به کرونا در منطقه کاشان به یک هزار و ۸۴ نفر افزایش یافت
مروجی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل نتیجه آزمایش کرونای یک هزار و ۸۴ نفر از بیماران حاد تنفسی مثبت اعلام شده است.
سید علیرضا مروجی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، گفت: با توجه به اینکه شاهد کاهش بستری بیماران در بیمارستان ها طی روزهای اخیر بوده ایم به هیچ عنوان نباید تصور کرد پایان کرونا از راه رسیده است.

وی افزایش حضور مردم در اجتماعات و ترددهای غیر ضروری را در جامعه خطرناک خواند و افزود: با افزایش حضور مردم در اجتماعات و ترددهای غیر ضروری در جامعه این نگرانی وجود دارد که طی روزهای آینده که دوره نهفتگی این ویروس است، شاهد افزایش روند بیماران مبتلا به کرونا در منطقه کاشان باشیم.

به گفته وی قطع زنجیره ویروس کرونا در منطقه نیازمند مشارکت بیش از بیش مردم در این برهه زمانی خطرناک است.

مروجی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در منطقه کاشان تا کنون 2 هزار و 286 بیمار تنفسی از بیمارستان ها مرخص شدند، یادآور شد: در حال حاضر نیز 143 بیمار با تشخیص بیماری حاد تنفسی بستری هستند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل نتیجه آزمایش کرونای یک هزار و 84 نفر از بیماران حاد تنفسی مثبت اعلام شده است.

سخنگوی کمیته بحران شهرستان کاشان با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا در منطقه کاشان و آران و بیدگل نتیجه آزمایش کرونای یک هزار و 84 نفر از بیماران حاد تنفسی مثبت اعلام شده است، گفت: طی این مدت نتیجه آزمایش 737 نفر بیمار مشکوک به ویروس کرونا نیز منفی اعلام شده است./1307/ت310/ب1
محمد ملک آبادی
ارسال نظرات