۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۶۴۸۸۹۵
مسؤول پایگاه بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین تشریح کرد؛

فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش دانشگاه امیرالمؤمنین

فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک و دستکش دانشگاه امیرالمؤمنین
داودی گفت: تولید ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش با همکاری مشترک بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین و پایگاه نور ولایت و زیر نظر بسیج دانشجویی استان آغاز شده است.
محمدجواد داودی، مسؤول پایگاه بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شیوع کرونا و اقدامات گروه‌های جهادی در تولید ماسک و محلول ضدعفونی کننده اظهار داشت: با توجه به دستور رهبرانقلاب به نیرو‌های مسلح و بسیج برای ورود به مقابله با کرونا، بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین با رهنمود‌های آیت الله موسوی جزایری و دکتر سودانی و با همکاری مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در لشکر ۷ عملیات مشترکی را با همکاری پایگاه نور ولایت حوزه ۱۶ شهری امام خمینی (ره) آغاز کرد.

مسؤول پایگاه بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین بیان داشت: تولید ماسک، محلول ضدعفونی کننده و دستکش با همکاری مشترک بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین و پایگاه نور ولایت و زیر نظر بسیج دانشجویی استان آغاز شده و در فاز اول تنها تولید ماسک مدنظر قرار گرفته است.

داودی با بیان اینکه کارگاه تولید ماسک در مسجد امام خمینی (ره) شهرک آغاجاری و با حضور تنی چند از بانوان به فعالیت می‌پردازد، عنوان داشت: در این کارگاه روزانه ۵۰۰ عدد ماسک از سوی هشت بانو تهیه می‌شود، بانوان حاضر در کارگاه با چرخ خیاطی‌های خود به تولید ماسک مشغول هستند.

وی با بیان اینکه کارگاه تولید دستکش و محلول ضدعفونی کننده از هفته جاری و با ظرفیت تولید روزانه هزار دستکش و هزار بطری محلول ضدعفونی کننده در دانشگاه امیرالمؤمنین راه اندازی می‌شود، خاطرنشان کرد: هم اکنون تولید محلول ضدعفونی کننده و دستکش در مسجد امام خمینی (ره) شهرک آغاجاری با حضور آقایان (۱۰ نفر) انجام می‌شود.

مسؤول پایگاه بسیج دانشگاه امیرالمؤمنین گفت: توزیع دستکش، ماسک و محلول ضدعفونی کننده با توجه به تصمیم گیری‌های قرارگاه شفا و بسیج دانشجویی میان نیازمندان خواهد بود./۹۴۵۶/ت303/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات