۳۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۶۴۹۰۰۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی:

خدمات‌رسانی به روستاییان زمینه‌ساز افزایش اعتماد آنان به نظام است

خدمات‌رسانی به روستاییان زمینه‌ساز افزایش اعتماد آنان به نظام است
امام‌جمعه بجنورد گفت: رسیدگی به امور روستاییان به‌ویژه در حوادث غیرمترقبه آن‌ها را بیش از پیش نسبت به نظام امیدوار کرده و اعتماد بیشتری به نظام و مسؤولان پیدا می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل و مسؤولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، از خدمات این نهاد در روستاها و شهرهای زیر 25 هزار نفر استان قدردانی کرد.

وی افزود: هر کاری که بتوانیم انجام دهیم تا سکونت روستاییان را در روستاها تثبیت کنیم اقدام شایسته‌ای است؛ زیرا در صورت سکونت در روستاها همت بیشتری به امر تولید داشته و از سوی دیگر سربار شهرها و حواشی شهرها نمی‌شوند؛ زیرا حواشی شهرها هم برای مردم و هم برای مسؤولین دردسرساز شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: یکی از مواردی که می‌تواند مانع هجرت بی‌رویه روستاییان به حواشی شهرها شود این است که روستای ما ازنظر مسکن به حد قابل‌قبولی برسد؛ ازاین‌رو باید گفت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خدمت بزرگی به مدیریت شهری می‌کند.

وی خطاب به مسؤولان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان، اظهار کرد: کار شما دومنظوره بوده و دو حسنه مستقیم و غیرمستقیم دارد؛ زیرا مستقیماً به روستاها خدمت کرده و غیرمستقیم هم به شهرها هم خدمت می‌کنید که از افزایش حاشیه‌نشینی جلوگیری می‌کنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی گفت: رسیدگی به امور روستاییان به‌ویژه در حوادث غیرمترقبه آن‌ها را بیش از پیش نسبت به نظام امیدوار می‌کند، وقتی روستاییان خدمات نظام ازجمله طرح هادی، مسکن و ... را در دوردست‌ترین مناطق استان می‌بینند به نظام و مسؤولان اعتماد بیشتری پیدا کرده و حامی نظام می‌شوند.

وی افزود: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حقیقت با این کار انقلاب را دارای پشتوانه قوی می‌کند؛ زیرا اقدامات این نهاد در فرهنگ سیاسی و اجتماعی و اعتقادی مردم تأثیر دارد؛ یعنی درست است که کار خشت و گِل و سیمان است اما نتیجه آن نتیجه‌ای سیاسی و اعتقادی و اجتماعی است./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات