۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۶۴۹۳۲۲
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی:

فعالیت در فضای مجازی باید جبهه‌ای و منسجم باشد

فعالیت در فضای مجازی باید جبهه‌ای و منسجم باشد
مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید در فضای مجازی گروه‌ها، نهادها و مؤسسات درگیر جنگ نرم منسجم شده و همه در یک کار جبهه‌ای و هماهنگ فعالیت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی، مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی، امروز در جلسه برنامه‌ریزی انتفاضه و قدس، اقامه نماز عید سعید فطر، سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و قیام پانزدهم خرداد خراسان شمالی، بر فعالیت بهتر و منسجم‌تر در فضای مجازی تأکید کرد.

وی افزود: اگر در زمان دفاع مقدس و دفاع از حرم فرزندان این استان هم ورود کرده و به کمک نظام آمدند، اکنون درزمینهٔ تولید در فضای مجازی انسجام لازم را نداریم، کما اینکه در عرصه توانایی‌های نظامی تعبیر رهبر معظم انقلاب این است که جنگ واقعاً برای ما گنج بود.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خاطرنشان کرد: باید در موضوع کرونا، فعالیت در فضای مجازی باعث انسجام گروه‌ها، نهادها و مؤسسات درگیر جنگ نرم شود و همه در یک کار جبهه‌ای و منسجم فعالیت کنیم.

حجت‌الاسلام سالاری مکی افزود: اگر در مواجهه با ویروس و بیماری کرونا تأکید می‌کنیم سلامتی مردم مهم است باید به این نکته هم توجه داشته باشیم که سلامت اعتقادی مردم و اندیشه پاک جوانان ما هم اولویت دارد.

وی اظهار کرد: در بحث فضای مجازی و فعالیت‌های مرتبط با ماه رمضان و انتفاضه و قدس در این فضا، نیاز به هم‌افزایی و طراحی و تولید و پشتیبانی انتشار داریم تا خروجی کار ملموس باشد.

حجت‌الاسلام سالاری مکی گفت: درزمینهٔ فعالیت در فضای مجازی افراد و مؤسسات فعال نباید تنها رسالت توزیع داشته باشند بلکه لازم است تولید داشته باشند؛ به این معنا که متناسب با فضای کرونا درزمینهٔ تولید محتوای مناسب برای ماه رمضان و انتفاضه و سایر مناسبت‌های دینی و انقلابی جهش تولید داشته باشند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: باید نهادها و کسانی که نیرو و تخصص و امکانات دارند وارد عرصه شده و افزون بر این قسمتی از هزینه‌های ستاد مبارزه با کرونا وارد بخش تهیه بسته‌های محتوایی مناسب برای این مناسبت‌ها شود.

وی خاطرنشان کرد: شاید اگر یک نهاد متولی جمع‌بندی و هدایت فعالیت در فضای مجازی شود خروجی بهتری داشته باشیم؛ زیرا الآن همه ادارات مدعی فعالیت در فضای مجازی هستند اما خروجی این فعالیت‌ها سنجیده نمی‌شود./9314/پ310/ب1

هادی رحیمی
ارسال نظرات