۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کد خبر: ۶۴۹۴۳۱
امام جمعه بهشهر:

کمک و خدمت به مؤمنان یکی از زیبایی های ماه مبارک رمضان است

کمک و خدمت به مؤمنان یکی از زیبایی های ماه مبارک رمضان است
حجت الاسلام جباری، کمک و خدمت به مؤمنان را یکی از زیبایی های ماه مبارک رمضان دانست و گفت: باید از ظرفیت معنوی ماه رمضان جهت دستگیری از نیازمندان و فقرا بیشتر بهره گیریم.
حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان گفت: ماه رمضان ماه خدایی است که مقام ربوبیت، رازقیت از آن او است و رب العالمین ذات مقدس خداوند متعال است.
 
وی با بیان این که خداوند متعال رازق و روزی دهنده و رحمان و رحیم است، افزود: به همین دلیل باید از خداوند متعال درخواست کنیم تا معرفت و شناخت فضیلت های ماه مبارک رمضان را به همه مؤمنان عنایت بفرماید.
 
استاد حوزه علمیه مازندران خاطرنشان کرد: هر چه انسان نسبت به ماه مبارک رمضان و برکات و زیبایی های این ماه شناخت بیشتری داشته باشد می تواند از ثمرات و برکات این ماه بیشتر استفاده کند.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که انس با قرآن در ماه مبارک رمضان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، افزود: با توجه به شرایطی که امروز به دلیل شیوع کرونا در آن قرار داریم فرصت برای مؤمنین به منظور انس با دعا و قرآن در ماه پر فیض رمضان بیشتر شده است.
 
امام جمعه بهشهر با بیان این که دعا بسیار گره گشا است بر ضرورت توجه به دعاهای روزانه ماه مبارک رمضان، دعای ابوحمزه ثمالی، افتتاح و سحر در این ماه با فضیلت تأکید کرد.
 
وی با اشاره به این که همه ما در ماه مبارک رمضان میهمان خداوند متعال هستیم، تصریح کرد: از سحرهای این ماه با فضیلت باید به خوبی استفاده کرد و دیگران نیز برای دعا و انس با قرآن بیشتر تشویق کنیم.
 
حجت الاسلام جباری با بیان این که ماه رمضان زیبایی های زیادی دارد که یکی از این زیبایی ها کمک و خدمت به مؤمنان است، ادامه داد: باید از ظرفیت معنوی ماه مبارک رمضان جهت دستگیری از نیازمندان و فقرا بیشتر بهره گیریم.
 
امام جمعه بهشهر با اشاره به این که مقام معظم رهبری در آستانه ماه مبارک رمضان رزمایش مواسات را مطرح کردند که در تحرک جامعه به سمت کمک کردن به دیگران بسیار اثرگذار بوده است، گفت: خوشبختانه در حال حاضر یک تلاش و عزم ملی برای کمک مؤمنانه و کریمانه به مردم در حال انجام است.
 
وی با تأکید براین که آحاد مردم تا آنجایی که مقدور است در این رزمایش مواسات شرکت کنند، ادامه داد: باید تلاش کنیم تا با کمک به نیازمندان واقعی بخشی از مشکلات و گرفتاری های آنها را در این ایام بکاهیم./950/ت310/ب1
افشین ایمانی
ارسال نظرات