۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۶
کد خبر: ۶۴۹۵۵۱
حجت الاسلام غلامی:

طلاب و روحانیان به عنوان سربازان نظام در حال خدمت رسانی به مردم هستند

طلاب و روحانیان به عنوان سربازان نظام در حال خدمت رسانی به مردم هستند
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان به حضور روحانیت در خدمت به مردم و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: روحانیت در هر زمان که احساس نیاز شود، در صحنه حاضر است.

حجت الاسلام احمدرضا غلامی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به فعالیت طلاب و روحانیان در سطح استان و در زمینه مقابله با ویروس کرونا و خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و بیان داشت: این اقدامات با تکیه بر روحیه جهادی است.

وی افزود: در شرایط بحرانی امروز که فعالیت تبلیغی مبلغان تعطیل شده است، روحانیون و طلاب استان بیکار ننشته و در قالب گروه های جهادی و خود جوش در انجام فعالیت هایی همچون ضدعفونی معابر، محلات و تهیه و توزیع اقلام بهداشتی مورد نیاز مردم به ویژه مناطق محروم در حال انجام وظیفه هستند.

حجت الاسلام غلامی تهیه و توزیع اقلام غذایی را از دیگر فعالیت روحانیت در زمینه حمایت از اقشار بی بضاعت و آسیب دیده عنوان کرد.

وی ادامه داد:  طلاب و روحانیان به عنوان برجک دیده بانی و نگهبانی مرز نظام هستند و پیام رهبر را می گیرند و اجرای دستور می کنند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی لرستان بیان کرد: امروز روحانیت به عنوان سربازان نظام  در خدمت رسانی به مردم و نظافت برای مقابله با ویروس کرونا نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: روحانیت در هر زمان و هر موقع که اتفاقی بیفتد، در صحنه حاضر بوده و امروز نیز در صحنه مقابله و مبارزه با ویروس کرونا و خدمت به مردم انجام وظیفه می کند.

حجت الاسلام غلامی به خدمت رسانی روحانیت در مراکز درمانی اشاره کرد و اذعان داشت: در شرایط بحرانی امروز به علت شیوع ویروس کرونا روحانیت با حضور در مراکز درمانی در خدمت رسانی به بیماران کادر درمان را یاری می کنند./9451/ت310/ب1

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات