۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
کد خبر: ۶۴۹۸۶۳
آیت الله حیدری:

همراهی و دلبستگی آیت الله امینی به رهبر انقلاب زبانزد است

همراهی و دلبستگی آیت الله امینی به رهبر انقلاب زبانزد است
آیت الله حیدری با اشاره به همراهی و دلبستگی آیت الله امینی به رهبر انقلاب، گفت: آیت الله امینی با موضع تاریخی و قاطع در وفاداری به رهبری، خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی کرد.
آیت الله محسن حیدری، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تسلیت ارتحال آیت الله امینی عنوان داشت: مرحوم امینی از نخستین شاگردان امام راحل و از مدرسین پیشگام مجاهد و مبارز حوزه علمیه قم بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه آیت الله امینی در کنار رهبرانقلاب و دیگر بزرگان نقش مهم و اساسی در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ایفا کردند، اظهار داشت: آیت الله امینی در سنگر امامت جمعه قم و نائب رییسی مجلس خبرگان حضوری فعال داشت و طی چندین دوره حضور در مجلس خبرگان، سکاندار دبیرخانه مجلس تا دوره سوم بود.

آیت الله حیدری با بیان اینکه مرحوم آیت الله امینی از تهران برای دوره پنجم مجلس خبرگان، کاندیدا شد، خاطرنشان کرد: آن مرحوم در یک یا دو اجلاسیه دوره پنجم مجلس خبرگان حضور داشت، اما به علت بیماری در اجلاسیه‌های اخیر حضور پیدا نکردند.

وی با تسلیت ارتحال آیت الله امینی به رهبرانقلاب، مجلس خبرگان و حوزه‌های علمیه بیان داشت: خداوند، چنین بنده صالح و عالم ربانی را با اولیاء طاهر محشور کرده و به خانواده شان، اجر و صبر عنایت کند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همراهی مشهود با امام راحل یکی از نکات برجسته زندگانی آیت الله امینی بود، گفت: آیت الله امینی، همراهی و دلبستگی بسیاری به رهبرانقلاب داشت هر چند که خناسان در پی سوءاستفاده از نام شان بودند، اما آیت الله امینی، محکم و قاطع در مقابل دشمنان اسلام و انقلاب ایستاد و مراتب وفاداری به رهبری را در خفا و ظاهر اعلام کرد.

آیت الله حیدری تصریح کرد: آیت الله امینی با موضع تاریخی و قاطع شان در وفاداری به رهبرانقلاب، خدمت بزرگی به انقلاب اسلامی کرد./۹۴۵۶/ت210/ب1
حاتم شرفی
ارسال نظرات